מסורת זו מסורת ו-24 שעות לפני שהפרסים החשובים באמת של השנה יחולקו בטקס האוסקר, הגיע הזמן להרעיף פרסים גם על הגרועים ביותר. טקס הראזי נערך אתמול (שבת) בפעם ה-34 וגם הפעם הצליח לבייש לא מעט אנשים בזמן קצר. "הזוכה הגדול" של השנה הוא "סרט 43", אוסף של סיפורים קצרים עמוסי כוכבים, שקובצו יחד בדרך לא דרך לסרט מופרך אחד. בין היתר גם אסתי גינזבורג לקחה בו חלק.

אין תמונה
הצמד הכי גרוע על המסך מגיע מאותו בית
"סרט 43" לא הסתפק רק בפרס הסרט הגרוע השנה, כל 13 הבמאים שלקחו חלק בבימויו זכו בראזי על הבימוי. השחקן הגרוע ביותר של השנה הוא ג'יידן סמית' בזכות "העולם אחרי", סרט המד"ב בו כיכב לצד אביו, וויל סמית' (שזכה בפרס שחקן המשנה הגרוע ביותר), וכשל ביקורתית וקופתית ברחבי העולם. השחקנית הגרועה ביותר היא דווקא גבר, טיילר פרי זכה בפרס על תפקידו כרקדנית דראג ב"A Madea Christmas".

עוד בערוץ התרבות

גם לקים קרדשיאן יש סיבה להודות להורים ולבורא, אחרי ששמה נקרא על הבמה בזכות הופעתה בסרט אחר של טיילר פרי, "Temptation". האב והבן לבית סמית' הפכו את הכישלון לטרילוגיה עם הפרס על צמד הכוכבים הגרוע ביותר על המסך ו"הפרש הבודד", עוד כישלון קופתי מהדהד, הוכתר לרימייק הגרוע ביותר.

אין תמונה
סוף סוף קצת נחת
לשם שינוי אדם סנדלר נמנע מהפרס בו זכה הכי הרבה פעמים בקריירה (על אף שזכה למועמדות גם השנה), בעיקר בזכות ההתמקדות בוויל וג'יידן סמית'. אבל אנחנו בטוחים שהוא יחזור לעצמו בשנה הבאה.