בן אפלק הוא כנראה לא האדם הכי אהוב בהוליווד. לפחות לא כרגע, כשהתפקיד הקולנועי הכי בולט שלו בשנים האחרונות הוא זה של גיבור העל האפל והדרמטי, באטמן. תוסיפו לזה שלל ניוזים המבשרים על עזיבת אפלק את כס במאי הסרט הבא של איש העטלף, "הבאטמן", ועל כך שעל פי "ההוליווד ריפורטר" האחים וורנר "עובדים על תכנית חלופית כדי לשחרר בעדינות את אפלק מהתפקיד" לפני צילומי הסרט - וקיבלתם רמיזות לא כל כך עדינות לכך שהאולפנים לא לגמרי מרוצים מהשחקן בעל ארשת הפנים הגראמפית.

בכנס קומיק קון האחרון ומול כ-6,500 מעריצים שהגיעו למקום, בפאנל לקראת "ליגת הצדק" שיצא בנובמבר הקרוב, אפלק סוף סוף הפריך את השמועות כשאמר שאכן יככב בסרט ההמשך. "הרשו לי להיות מאוד ברור", הוא אמר, "אני הבחור הכי בר מזל בעולם. באטמן הוא החלק הכי מגניב בכל יקום, DC או מארוול". הוא ביקש להתעלם מהשמועות שטוענות שהוא לא מחויב לדמות, גם אם הוא לא יהיה במאי הסרט. יותר מכך, הוא אמר שיהיה "קוף על הקרקע בשביל מאט ריבס", הבמאי החדש של "הבאטמן" שגם אחראי ללהיט קופות נוכחי אחר - "כוכב הקופים: המלחמה". 

קומיק קון פאנל ליגת הצדק (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
כאן כדי להישאר, לפחות לבינתיים. אפלק וחבורת "ליגת הצדק" בקומיק קון | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

עוד בפאנל דיסקסו חברי "ליגת הצדק", גל גדות (וונדר וומן), ג'ייסון מומואה (אקווהמן), עזרא מילא (הפלאש) וריי פישר (סייבורג), על הסרט שעתיד לצאת בעוד מספר חודשים בלבד, שחווה גם הוא שינוי הפקתי לא צפוי, כשהבמאי זאק סניידר הוחלף בג'וס ווידון, בעקבות התאבדות בתו. אמש גם חשפנו את הטריילר המלא הראשון לסרט, שחושף את עלילתו ואת נבל העל החדש - סטפנוולף. 

ומה עם סופרמן? הנרי קאביל המגלם אותו אמנם לא לקח חלק בפאנל, אך כשנשאלה על הופעתו בסרט החדש, ענתה גל גדות "אנחנו לא יכולים לומר יותר מדי אבל אם אתם אוהבים את סופרמן, אתם הולכים להיות מאוד, מאוד שמחים". 

mako תרבות בפייסבוק