קיץ 2015 אולי מסתמן כחם במיוחד (זה לא החום, זו הלחות) אבל זה כאין וכאפס לעומת הקיץ הבא, אם לשפוט על פי השער החדש של המגזין "אנטרטיימנט וויקלי".

המלך ארתור צ'רלי הנאם
הנאם על השער EW

צ'ארלי האנם, כוכב "ילדי האנרכיה" ו"פסיפיק רים" שעלה לכותרות בעיקר בגלל ההברזה שלו מתפקיד כריסטיאן גריי ב"חמישים גוונים של אפור", ייכנס בקרוב לנעליו של אחד האיקונים הגדולים ביותר בתרבות – המלך ארתור.

האנם (35), בריטי במקור, מככב על שער המגזין עם טישרט אפורה, זקן בלונדיני וכמובן החרב המפורסמת אקסקליבר – רגע לפני שיככב בעיבוד הקולנועי החדש והמסקרן של גאי ריצ'י לעלילותיהם של המלך ואבירי השולחן העגול.

בגרסה של ריצ'י, ארתור הוא ילד אשפתות לונדוני שגדל אצל שלוש פרוצות במאה החמישית לספירה. "הוא קצת מחוספס, אבל בגדול הוא טיפוס ששורד", מסביר האנם. "הוא תחמן. הוא ילד רחוב. יש לו בהחלט צד קשה יותר ממה שאנשים חושבים. זה חומר קלאסי של גאי ריצ'י".

ריצ'י, כזכור, אחראי לעיבוד קולנועי נוסף לקלאסיקה בריטית – "שרלוק הולמס", בכיכובם של רוברט דאוני ג'וניור וג'וד לאו. "ארתור", שצפוי לצאת ביולי 2016, כבר מעורר עניין ובעיקר חשש אצל חובבי האגדה הקלאסית – וכנראה שבצדק.

"אני חושב שיש נטייה להציג את ארתור בתור נחמד ועדין, עדין ונחמד. שתי התכונות הללו הולכות טוב יחד. למרבה הצער, הן לא מעניינות לצפייה", מוסיף ריצ'י. "לוק סקייווקר היה מאז ותמיד הדמות הכי פחות מעניינת ב'מלחמת הכוכבים' כי הוא היה הבחור הטוב. בחורים טובים הם משעממים".