1. "הטופ מודל הבאה" חוזרת 

רק חודשים ספורים בלבד אחרי שהתבשרנו ש"הטופ מודל הבאה" - סדרת ריאליטי הדוגמנות המפלצתית של טיירה בנקס - תסיים את תפקידה ההיסטורי אחרי 22 (!) עונות, עכשיו אפשר להפסיק להתאבל. האתר Deadline מדווח כי הפורמט האולטרה-מצליח ישוב לחיינו, הפעם בבית אחר. במקום רשת CW שוויתרה על הפרנצ'ייז, ערוץ המוזיקה הותיק VH1 החליט להרים את הכפפה, והזמין עונה חדשה בת 14 פרקים של הסדרה. טיירה בנקס תמשיך להפיק את הסדרה, אך הודיעה כי לא תנחה את העונה הקרובה. 

2. ואן דאם מגיע לטלוויזיה

כוכב האקשן הותיק ז'אן קלוד ואן דאם מתקשה כבר תקופה ארוכה להחיות את הקריירה הדועכת שלו. עכשיו נראה שיש לו הזדמנות לעשות בדיוק את זה, עם סדרה חדשה ברשת אמזון. ואן דאם עובד בימים אלו על פיילוט לקומדיית אקשן בשם "ז'אן קלוד ואן ג'ונסון", בה הוא יגלם וריאציה של עצמו - כוכב סרטי אקשן שהוא גם מתנקש סודי ומיומן במיוחד. זה אכן נשמע מטופש, אבל נראה שהפעם מדובר על הומור עצמי מודע לעצמו, כשמאחורי המצלמה יעמדו דייב קלהאם ("בלתי נשכחים") ופיטר אטנצ'יו (הקומדיה המדוברת "קי אנד פיל"). הפקת הסדרה תחל ככל הנראה במאי. עד אז נראה שוב את הגיף הזה בלופים: 


3. נמצא מי שיוציא את בייבי מהפינה

אחרי שאביגיל ברסלין נבחרה להיות הבייבי החדשה של "ריקוד מושחת", מצאה ההפקה המחודשת של רשת ABC גם פטריק סווייזי חדש, והוא לוהט במיוחד. הרקדן-שחקן קולט פראטס נבחר לגלם את ג'וני קאסל. על פי ההפקה, פראטס האלמוני נבחר בשל יכולות הריקוד שלו והגוף האתלטי שלו - שני דברים שהוא מדגים בצורה מושלמת בקליפ הזכור לטוב של הזמרת פינק לשיר "Try".