קלואי גרייס מורץ לא מפספסת אף הזדמנות לקפוץ על העגלה הטרנדית העכשווית, וכעת גם היא מספרת על החוויות שלה מסקסיזם בהוליווד. אך למרות נטייתה להגזים (או להמציא) חלק מהסיפורים הקשים שהיא משתפת, הפעם באמת מדובר במקרה בעייתי ופוגעני ביותר. בראיון למגזין "וראייטי" סיפרה השחקנית כי ספגה בודי שיימינג על רקע משקלה משחקן שכיכב איתה בסרט כשהייתה בת 15.

בשיחה על החוויות שלה כנערה צעירה על סטים של סרטים, סיפרה מורץ: "הבחור הזה שגילם את מושא האהבה שלי בסרט אמר, 'לעולם לא הייתי יוצא איתך בחיים האמיתיים'. אני הייתי כזה 'מה?', והוא כזה אמר, 'כן, את יותר מדי גדולה בשבילי' – כשהוא מתכוון למשקל שלי. הוא היה אחד השחקנים היחידים שאי פעם גרמו לי לבכות על הסט". היא סירבה לחשוף את זהות השחקן, אך אמרה שהיא הייתה בת 15 והוא היה בשנות העשרים המוקדמות.

 

מורץ סיפרה איך החוויה הקשה השפיעה עליה באותו זמן: "הלכתי בבכי לאח שלי והוא שאל אותי מה קרה. אמרתי לו 'הוא אמר לי שאני גדולה מדי', ואח שלי אמר 'מה בדיוק קרה?!' אח שלי ממש זעם". אך למרות הפגיעה, היא עדיין נאלצה להמשיך לשחק יחד עם אותו שחקן. כפי שהיא מספרת, "הייתי צריכה להרים את עצמי ולחזור לסט ולהעמיד פנים שהוא מושא האהבה שלי, וזה היה מאוד קשה... זה פשוט גורם לך להבין שיש כמה אנשים ממש רעים שם בחוץ, ומסיבה מסוימת הוא הרגיש צורך להגיד לי את הדברים האלה. אתה צריך מעין לסלוח אבל לא לשכוח, אבל זה פשוט היה כאילו וואו. זה היה מזעזע. אני מסתכלת אחורה והייתי רק בת 15, שזה דבר מאוד מאוד אפל".

Tuesday

A post shared by Chloe Grace Moretz (@chloegmoretz) on

מורץ אמנם לא סיפרה מי השחקן, אך מהפרטים שחשפה (הגיל שלה בזמן הצילומים וגילו של השחקן), ניתן להבין במי ככל הנראה מדובר, או לפחות לצמצם את האפשרויות. בין הסרטים בהם השתתפה בגיל 15 השחקן היחיד שמגלם את מושא האהבה שלה ומתאים בערך לגיל שציינה, הוא השחקן והדוגמן ווסלי מורגן, שהיה בן 22 כששיחק עמה בסרט "קיק-אס 2", שם יצאו הדמויות של השניים לדייט. אהרון טיילור-ג'ונסון, כוכב "קיק-אס 2", גם עונה לדרישות הגיל ובסוף הסרט השניים אף חולקים נשיקה, אך הוא התחתן באותה שנה (עם הבמאי סאם טיילור-ג'ונסון, המבוגרת ממנו ב-23 שנים), וקשה לתאר את דמותו כמושא האהבה של דמותה, אז האפשרות הזאת פחות סבירה.

Highline NY @samtaylorjohnson

A post shared by Aaron Taylor-Johnson (@aarontaylorjohnson) on

בגיל 16 היא שיחקה בשני סרטים עם מושאי אהבה בשנות העשרים המוקדמות: בסרט "התבגרות מאוחרת" היא שיחקה לצד דניאל זובטו, ובסרט "אם אשאר" מושא האהבה שלה היה ג'יימי בלקלי – שניהם היו אז בני 22. ההימור שלנו, שגם מתבסס על ההנחה שהיא אכן הייתה בת 15 ולא 16, הוא ווסלי מורגן. מעבר להתאמת הזמנים, מורגן נראה כמו דוש אמיתי (מספיק מבט חטוף באחת התמונות שלו), ועיסוקו כדוגמן הולם את עיסוק היתר במשקל. מצד שני, גם בלקלי וזבוטו נראים כמו בחורים קצת יהירים ועסוקים סוקים בטיפוח המראה החיצוני, אז כל אחד מהם יכול להתאים לסיפור. בקיצור, לאן שלא תפנה, הוליווד מלאה בדושים דוחים, ואחד מהם החליט שראוי להשפיל בלי סיבה ילדה בת 15. 


mako תרבות בפייסבוק