אנחנו יודעים שחיכיתם לכתבה הזאת, אז תקראו את המילים האלו לאט לאט - "ג'וקר" יקבל סרט המשך. לפי אתר הוליווד ריפורטר, טוד פיליפס, במאי הסרט, נמצא בשיחות לגבי הפקת סרט המשך. אם הכל ילך כמתוכנן הוא יכתוב את התסריט יחד עם סקוט סילבר, שעבד גם על הסרט הראשון.

ככל הנראה, פיליפס בהתחלה נפגש עם יו"ר קבוצת אולפני האחים וורנר, טובי אמריך, כדי שיתנו לו את האפשרות לפתח מגוון סרטים שמבוססים על דמויות יקום DC. הרעיון הזה נדחה, אבל אמריך אמר שהוא יכול לעבוד על סרט DC נוסף. מקורות אומרים כי מדובר בסיקוול ל"ג'וקר".

בראיונות בעבר חואקין פיניקס כבר דיבר על האפשרות לחזור לגלם את ארתור פלק ואמר: "אני לא פשוט אשתתף בסרט המשך בגלל שהסרט הראשון הצליח, זה מגוחך". למרות זאת, הכוכב חשף שפיליפס - והוא דיברו לא פעם על סרט המשך, מאחר ודמותו של ארתור פלק כל כך מורכבת.

"הרבה לפני שהסרט יצא, לפני שהיה לנו מושג אם הוא יצליח, דיברנו על סרטי המשך. כבר בשבוע השני או השלישי לצילומים שאלתי: 'טוד, אפשר שנתחיל לעבוד על סרט המשך? יש כל כך הרבה לחקור', אמרתי את זה קצת בצחוק, אבל התכוונתי באמת". באותו ראיון פיליפס הוסיף: "לא דיברנו על זה, דיברנו רק על העובדה שאם נעשה סרט המשך - ואני לא אומר שנעשה - זה לא יכול להיות סרט פרוע ומשוגע על 'הליצן הנסיך של הפשע'. זה לא מעניין אותנו, זה צריך להיות עם נושא שיש לו תהודה. כמו זה".