לשחרר! לעזוב! להפסיק כל מה שאתם עושים עכשיו ולשבת מיד כדי לצפות בטיזר הראשון ל"לשבור את הקרח 2", סרט ההמשך ללהיט האנימציה של דיסני, שהפך בסוף 2013 לסרט המונפש המצליח ביותר אי פעם, ולהשראה לאינספור תחפושות לפורים. בלי הרבה הכנה, דיסני פרסמו לפני כשעה טיזר-טריילר ראשון, בו ניתן לקבל מושג כללי על עלילת "לשבור את הקרח 2" ובעיקר להתרשם מהאנימציה ההמוחשבת המרהיבה שעזרה לסחוף צופים רבים כל כך אחרי הסרט הראשון. 

אוקיי. אבל מה בעצם קורה פה? למעט הפרטים הטכניים - שובם של היוצרים, המלחינים והמדבבים המקוריים גם לסיבוב השני (בכל זאת, עבר קצת זמן מאז שדיסני קיבלו איזה אוסקר על השיר הטוב ביותר) - לא הרבה ידוע על הסרט. ראינו שאלזה הולכת ומשכללת את שליטתה בקרח, ושהיא למדה ללבוש משהו נוח יותר משמלת נשף כשהיא יוצאת להציל את העולם. כמו כן, היא ואנה, אחותה, יצאו למסע מסוכן אל יעד חדש ולא מוכר, ויתמודדו עם כוחות על טבעיים נוספים. כלומר, אנחנו יכולים רק להניח, משום שראינו את אלזה הודפת להבות ורודות-סגולות שמקורן לא ידוע, וראינו גם כוח בלתי נראה הודף ומעיף אנשים באוויר. מה שלא ראינו באופן חד משמעי הוא בת זוג חדשה לאלזה - דמות שהופעתה נרמזה בכבדות על ידי המפיקים במהלך ראיונות בשנה שעברה.

"לשבור את הקרח 2" מיועד לצאת בנובמבר הקרוב, ובטח נשמע עליו עוד הרבה ככל שהטריילרים והתמונות מתוכו ייחשפו. מי שחייב להשביע את רעבונו הבלתי נדלה לאלזה ואנה עד אז, יוכל לנסות להשיג כרטיסים למחזמר המושקע על פי הסרט, שרץ כרגע בברודווי. או, יו נואו, לחכות כמה שבועות לפורים, אנחנו מאמינים שגם השנה, חמש שנים אחרי צאתו, "פרוזן" עדיין יהווה השראה ללא מעט נסיכות ישראליות בהכשרה.