אם חשבתם לשלוח פרחים לבית החולים בו מתאשפז קווין הארט אחרי תאונת הדרכים שעבר, כדאי להתקשר ולשנות את הכתובת. לפי אתר הרכילות TMZ, קווין הארט השתחרר מבית החולים וכעת נמצא בשיקום אינטנסיבי כדי להחלים מפציעותיו ולהתאושש מהניתוח.

מקור שמצוטט בכתבה דיווח כי הארט שמח לצאת מבית החולים בו שהה במשך עשרה ימים, ו"אסיר תודה על כך שנשאר בחיים". כעת הוא נמצא במרכז שיקומי והמטרה שלו היא לחזור הביתה בהקדם האפשרי. הארט צפוי לשהות בשיקום במשך שבוע פחות או יותר.

בתחילת השבוע שעבר, השחקן והקומיקאי קווין הארט נפצע קשה בתאונת דרכים בקליפורניה, יחד עם שני אנשים אחרים - נהג ואישה שהייתה עמם ברכב. על פי דיווחים בכלי התקשורת האמריקניים, הארט והנהג סובלו מפציעות גב חמורות והובהלו לבית חולים. עוד דווח כי הארט נאלץ לעבור ניתוח כדי לטפל בשלושה שברים בעמוד השדרה שנגרמו כתוצאה מהתאונה.

כפי שדיווחנו, דווין "הרוק" ג'ונסון, בא לעזרתו של הארט ברגע ששמע על התאונה והתנדב להחליף אותו בתכנית הבוקר בה התחייב להופיע. כדי להגיע בזמן, ג'ונסון אפילו קיצר את ירח הדבש שלו. "דיברתי עם קווין והוא מרגיש טוב. אני מתייחס אליו כאל בני", אמר ג'ונסון בתכנית הבוקר של קלי קלרקסון. "תודה לאל שהוא היה חגור. דיברנו עם הרופא שלו והוא בסדר גמור. אני אוהב אותו, הוא אחד מהחברים הכי טובים שלי. זה היה יכול להיגמר רע, הוא בחור בר מזל ואני מאחל לו רק טוב".