אין תמונה
ואני תכננתי קלוז אפ כל כך יפה
הנה דוגמא טובה אחת לכך שלא תמיד מומלץ לרוץ ולספר לחבר'ה. "שמונת השנואים" (The Hatelful Eight"), המערבון החדש שהיה אמור להיות הפרויקט הגדול הבא של קוונטין טרנטינו, לא יגיע לעולם למסך הגדול. הכל בגלל שמישהו מהמעגל הקרוב של הבמאי המוערך לא הצליח להתאפק והדליף את התסריט לסוכנויות בכל רחבי הוליווד.

בראיון ל-Deadline תיאר טרנטינו המאוכזב את השתלשלות העניינים: "סיימתי את התסריט, זאת הייתה הטיוטה הראשונה ולא התכוונתי להתחיל בצילומים עד החורף הבא. חילקתי אותו לשישה אנשים, והיום זה הודלף לתקשורת". את דבר ההדלפה גילה טרנטינו כשסוכנו, מייק סימפסון, הוצף פתאום בפניות מצד סוכנויות שחקנים בעיר הסרטים, שמיהרו להציע את הלקוחות שלהם לסרט החדש.

קוונטין טרנטינו אוסקר (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
תחזור מהר | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL
אז מי הוא האיש שייזכר לנצח כאחראי לכך שלא נראה מערבון טרנטינואי משובח? שני חשודים עיקריים עומדים כנראה על הפרק. "נתתי את התסריט לשלושה שחקנים", מסביר טרנטינו, "מייקל מרסדן, ברוס דרן וטים רות'. היחיד שאני יודע שלא הדליף בוודאות זה טים רות'. אחד האחרים נתן לסוכן שלו לקרוא אותו והוא העביר אותו לכולם בהוליווד. אני לא יודע איך הסוכנים המזורגגים האלה עובדים, אבל אני לא מתכוון לעשות את הסרט הזה עכשיו. נתתי את זה לשישה אנשים ואם אני לא יכול לסמוך עליהם ברמה הזאת, אין לי שום כוונה לעשות את זה".

עם זאת מי שבכל זאת ירצה לדמיין איך היה אמור החזון של טרנטינו להיראות, יוכל ככל הנראה לקרוא את היצירה בכתב. "אני מתכוון לפרסם את התסריט כספר. אני לא אשקר, אני אוהב שאנשים אוהבים את החומרים שלי, ועושים את הכל כדי למצוא אותם ולקרוא אותם. החל מהשבוע אקבע פגישות עם מוציאים לאור".

ומה לגבי העתיד? מה יהיה הפרויקט הבא של טרנטינו? בראיונות העבר שלו תמצאו רעיונות כמעט בכל כיוון אפשרי. "אני עובר לדבר הבא, יש לי עוד 10 רעיונות בסגנון הזה".