כאילו לא חיכינו מספיק ל"וונדר וומן 1984", עכשיו מגיעה שורת ההצהרות מכיוונה של הבמאית פטי ג'נקינס, והן טורפות את הקלפים ומייצרות ציפיות חדשות לגמרי. קודם כל נזכיר: הפרק הבא בהרפתקאותיה של הנסיכה דיאנה בגילומה של גל גדות יצא בחודש יוני הבא. נוסף לגדות, ישתתפו בו קריסטן וויג, פדרו פסקל וגם, איכשהו, כריס פיין. אולם נסיונות הפענוח של המעריצים את עלילת הסרט - בהם תאוריות רבות על מסע בזמן, גלגול נשמות או סצנות של פנטזיה וחלום - נדונו כנראה לכישלון. למה? כי על פי יוצרי הסרט, אין טעם של ממש לנסות ליישב את "וונדר וומן 1984" עם עלילת "וונדר וומן" הראשון כיוון שבכלל לא מדובר בסרט המשך. 

צ'רלס רובן, ממפיקי "וונדר וומן 1984" ומי שהפיק סרטים רבים בכיכובם שם גיבורי העל של מותג הקומיקס די. סי. ("ליגת הצדק", "יחידת המתאבדים" וטרילוגיית "האביר האפל", בין השאר), התראיין בסוף השבוע למדור התרבות של "ניו יורק מגזין", ואמר שג'נקינס: "נחושה שהסרט יהיה סיפור מחודש של 'וונדר וומן', אבל לא סרט המשך, וזה בדיוק מה שהיא עושה. זו מסגרת זמן, ותקבלו בה מושג על מה שוונדר וומן לוכסן דיאנה עשתה בשנים שעברו (בין עלילות הסרטים). אבל אנחנו מספרים סיפור שונה לחלוטין". רובן התעקש לסתור את עצמו קלות, והסתייג: "אבל יהיו בו הרבה מאותם דברים רגשיים, הרבה הומור, הרבה אקשן נועז. גם אירועים מרגשים".

מקור נוסף, הפעם אנונימי, תרם ציטוט משלו ואמר: "זה סרט שעומד בפני עצמו כמו סרטי אינדאנה ג'ונס או ג'יימס בונד, במקום סיפור רציף אחד שמצריך כמה פרקים". ג'נקינס עצמה לא אישרה מפורשות את הכוונה לספר סיפור נפרד לחלוטין, אבל אמרה כברר בשנה שעבר, במהלך העבודה על הסרט: "אני אף פעם לא רוצה לעשות עוד מכל דבר מהסיבות הלא נכונות. אני אפילו לא רוצה להתחיל לחשוב על איך למשוך את הסיפור עוד ועוד ולהרוויח ממנו... אנחנו יכולים לעשות סרט חדש לגמרי עם נושא חדש לגמרי, והוא יהיה מיוחד בפני עצמו כמו הסרט הראשון". 

אז כן, לא מבלבל בשום צורה שהיא: הדמויות יחזרו, והסרט יתרחש זמן רב עלילת הסרט הראשון, אבל לא מדובר בסרט המשך. ובעצם, סרטי "אינדיאנה ג'ונס" כן מספרים סיפור לינארי (ולפעמים גם סרטי ג'יימס בונד. "ספקטר", למשל, מנסה לפתור באופן מפורש את התעלומה שחלקיה הראשונים סופרו ב"קזינו רויאל" ו"קוונטום של נחמה"), אבל ההמשכיוּת היא ממש לא המוקד בסיפורים שלהם. מלבד הפעמים בהן היא כן המוקד. בקיצור, "וונדר וומן 1984" הולך לבלבל את כולם, ובהצלחה לנו.

בקיץ שעבר, הודיעו אולפני וורנר - שמפיקים את סרטי גיבורי העל של די. סי. - שהם מוותרים על רעיון היקום הקולנועי המורחב, ויתמקדו במקום זאת בסרטים נפרדים שלאו דווקא יהיה ביניהם קשר עלילתי. כלומר, וונדר וומן לא תפציע ב"אקוומן 2", ושני באטמנים שונים יוכלו להופיע בסרט "הג'וקר" עם חואקין פיניקס וב"יחידת המתאבדים 2".