אם ישנתם טוב בשנתיים שחלפו מאז ש"זה" יצא לאקרנים, יש לנו חדשות רעות. הסרט החדש בסדרה, "זה 2", יוצא מגיע מחר לאולמות הקולנוע ואם תצפו בו, לא תצליחו להירדם בקלות.

איפה עצרנו בסרט הקודם? 27 שנים חלפו מאז אירועי קיץ 1989 והמפגש של ילדי "מועדון הלוזרים" עם "זה", פניוויז הליצן המבעית והתגלמות הרוע. חברי המועדון שהחליטו לפתור את תעלומת העלמות הילדים בדרי, גילו שפניוויז הוא זה שעומד מאחורי ההעלמויות המסתוריות ויצאו למלחמה עד תבוסתו.

בחלק השני, הילדים כבר מבוגרים, עזבו את העיירה וניתקו, עד ששיחת טלפון מסתורית מחזירה אותם לרחובות ילדותם. החבורה נאלצת לחזור לדרי על מנת לקיים את שבועתם, להילחם ב"זה", כשהם לא יודעים שהפעם "זה" חזק מתמיד וצמא לנקמה בהם.

 

אז למה לצפות? מבקרים ברי מזל שראו כבר את הסרט מספרים שהוא יותר מפחיד מהסרט הראשון, אבל ארוך מדי. הסרט נמשך כמעט שלוש שעות (שעתיים וארבעים ותשע דקות ליתר דיוק). מבקרים אחרים יצאו מהאולם מאוכזבים ואמרו שקשה להתעלות על הסרט הראשון בסדרה, ושלסרט השני אין את קסם הנעורים שמאפיין את הראשון.

את חבורת הילדים יגלמו כצפוי, אנשים מבוגרים.  את ביל, מנהיג מועדון הלוזרים בעבר וסופר ותסריטאי בהווה, ישחק ג'יימס מק'אבוי ("אקס-מן", "סיפורי נרניה"). את בוורלי, הבחורה היחידה במועדון שהפכה למעצבת אופנה מצליחה, תשחק ג'סיקה צ'סטיין ("העזרה", "כוננות עם שחר"). את ריצ'י, חבר המועדון אותו שיחק פין וולפהארד מ"דברים מוזרים" בסרט הראשון, ישחק הקומיקאי ביל היידר. מבקרים רבים שיבחו את הופעתו של היידר וטענו שהוא גונב את ההצגה. את מייק, חבר מועדון וספרן בהווה, ישחק אייזיאה מוסטפא, אותו אתם מכירים בתור הפרזנטור של המותג "אולד ספייס". גם ג'יי ראיין, ג'יימס ראנסון ואנדי בין ישחקו חברי מועדון בוגרים.