אדם סנדלר (צילום: mako)
צילום: mako
השחקנית רוז מק'גוון חשפה בטוויטר את דרישות הליהוק של סנדלר לסרטו החדש. "אנא קראו את התסריט המצורף לפני הגעתך כדי שתביני את הקונטקסט של הסצנות. הוראות לבוש: גופייה שחורה (או כהה) צמודה שמראה את המחשוף. ולגינגס או ג'ינס צמודים. לא לבן". מק'גוון כתבה על התמונה: "דרישת הליהוק שהגיעה עם התסריט שקיבלתי היום. באמת. שם של כוכב שמתחרז עם מאדאם פנהנדלר חה חה חה אני מתה".

ההסתבכות הזו מצטרפת לשורה של סקנדלים שמעורר סנדלר לאחרונה. באפריל האחרון עזבו תריסר שחקנים אמריקאים ממוצא אינדיאני את הסט של סרטו החדש של סנדלר, "The Ridiculous Six", במחאה על בדיחות גזעניות מצידו. לפי הדיווח של רשת "Indian Country Today", לכמה מהנשים האינדיאניות ניתנו שמות כמו "Beaver's Breath" (נשימת בונה) ו"No Bra" (בלי חזייה). השחקנית אליסון יאנג סיפרה לרשת כי "דיברנו עם המפיקים והם אמרו לנו, 'אם אתם כל כך רגישים, אתם צריכים לעזוב'. עמדתי שם עם דמעות בעיניים". השחקן לורן אנתוני סיפר כי "התייחסו אלינו כאילו אנחנו פשוט צריכים לעמוד בצד. כשדיברנו עם הבמאי, הוא אמר שזה לא מכוון ושזו קומדיה". אנתוני לא אהב גם את התלבושות; הן היו אמורות להיות תלבושות של שבט האפאצ'י, "אבל נראו יותר כמו קומאנצ'י".

נטפליקס – מפיקת הסרט, שחתמה לאחרונה עם סנדלר על חוזה להפקת ארבעה סרטים – הודיעה בתגובה ש"בשם הסרט מופיעה המילה 'מגוחכים' מסיבה מסוימת: כי הוא מגוחך. זו סאטירה על מערבונים ועל הסטריאוטיפים המוצגים בהם, ומופיע בה קאסט מגוון שהוא חלק מהבדיחה".

Hanging out with Adam Sandler, viewing take backs from today's scenes. Having a good time, great cast, great crew and feeling blessed to be here. #NativePride #Comedy #AdamSandler #NM #film #SAGfilm #LasVegasNM #movies #fitfam #gains #beastmode #NativeActor #Acting #Actor #indigenous

A photo posted by Loren Anthony (@lorenanthony) on

בשבוע שעבר עורר סנדלר ביקורת לאחר תמונה שצולמה בפרמיירה של "מפלצת של מלון 2" במקסיקו. בתמונה הופיעו סנדלר וקווין ג'יימס, לבושים בטישירטים ובמכנסי טריינינג (ג'יימס במכנסיים קצרים), לצידה של סלינה גומז שלבשה חצאית וסטרפלס אדומים. היה מי שחשב שהתמונה סקסיסטית: "יש סטנדרט כפול באופנה בהוליווד, והתמונה הזאת – גברים שנראים כאילו התגלגלו מהמיטה או חזרו ממכון הכושר, עם כוכבת שמשקיעה מאמץ (שעות של מאמץ) בהופעתה – מגלמת אותו", כתבה לורן טאק ב"יאהו סטייל".

My cast mates - Hotel Transylvania 2

A photo posted by Selena Gomez (@selenagomez) on