אליזבת' בנקס לא מנסה להכיחש את העובדה שהחידוש שלה ל"המלאכיות של צ'רלי", נכשל בקופות. עוד לפני שהסרט יצא לאקרנים, בנקס התראיינה לעיתון אוסטרלי ואמרה שהיא מאמינה כי גברים לא ילכו לצפות בסרט אקשן בו מככבות נשים.

"הם יצפו בסרטי קומיקס עם וונדרוומן וקפטן מארוול, בגלל שהם שייכים לז'אנר גברי", היא טענה. "כי למרות שהסרטים האלה על נשים, הם חלק מעולם גדול יותר. אז כן, אתה צופה בסרט של וונדר ומן, אבל יש שם עוד דמויות גבריות. אם 'המלאכיות של צ'רלי' לא ירוויח כסף, זה מאשר את הסטריאוטיפ שקיים בהוליווד, לפיו גברים לא יצפו בסרטי אקשן בהם מככבות נשים".

הגולשים לא מיהרו להסכים עם קביעתה של בנקס, וטענו כי היא תולה את כישלון הסרט בסקסיזם במקום באיכותו. כמו כן, טענו שהיא מקטינה את הישגהן של נשים אחרות בתעשיית הקולנוע. "אליזבת' בנקס כל כך מוכשרת אבל היא אומרת דברים כל כך מטומטמים. 'המלאכיות של צ'רלי' יכשל לא בגלל שגברים לא רוצים לצפות בו, אלא בגלל שהשיווק כל כך זוועתי ואף אחד לא רוצה לצפות בסרט", כתבה גולשת אחת. "אליזבת' בנקס יודעת שגם נשים לא רוצות לצפות ב'מלאכיות של צ'רלי'? אני מבינה שהוליווד והעולם בכלל ממש סקסיסטים, אבל היא צריכה להבין שהסרט שלה פשוט לא מושך אנשים", הגיבה גולשת אחרת.

בנוסף, גולשים אחרים זעמו על כך שבנקס הגדירה את ז'אנר גיבורי העל כגברי. "אני מבינה את התסכול שלך, אבל זה לא ז'אנר גברי - כשאת אומרת את זה את מזלזלת באלפי נשים ונערות שכותבות, קוראות, מביימות, מפיקות וצורכות תוכן של גיבורי על".