\

הגיע הזמן לעדכן את טבלת העבודות הגרועות בעולם עם כניסה חדשה: מראייני כוכבי קולנוע. רק לפני כמה שבועות ראינו איך ג'סי אייזנברג הצליח להשפיל בלוגרית צעירה בראיון לקראת סרט חדש. הפעם מדובר בכוכב ותיק ומוכר הרבה יותר, כזה שלא יכול לומר שהוא לא מכיר את כללי המשחק. וויליס מקדם בימים אלה את סרטו החדש "רד 2" בסדרה של ראיונות לתקשורת העולמית, באחד מהם הוא ומארי לואיס פרקר, הכוכבת שלצידו, התיישבו לשיחה עם ג'יימי אדוארדס, כתב התרבות של תחנת רדיו בריטית.

לזכותם של השניים ייאמר: אין כמעט אף קלישאה שאדוארדס התחמק ממנה בסדרת השאלות שהציג להם. אבל כנראה שזה לא באמת הצדיק את הקור והשעמום המופגן שהציג וויליס במהלכו. שתי שאלות בלבד לתוך הראיון, איבד הכוכב את קור הרוח וירה: "האם שחקן כלשהו אי פעם אמר לך את זה ג'יימי? מה שאנחנו עושים כאן עכשיו זה לא משחק. אתה אולי משחק. אנחנו רק מוכרים את הסרט עכשיו. החלק הכיפי נגמר".

ברוס וויליס בראיון (צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב)
נודניק בלתי נלאה. וויליס | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב
אדוארדס שמר על קור רוח וניסה להמשיך את הראיון מאותה נקודה. "אז איך היית מוכר לי את הסרט?", שאל את וויליס, "לא הייתי", ענה וויליס. אדוארדס ניסה לשנות כיוון ולפנות אל לואיס פרקר, שנראתה מעט מובכת מההתנהגות של וויליס, אבל הכוכב התעקש להמשיך לזלזל בשאלות ולהדגיש עד כמה הוא לא מעוניין לשתף פעולה.

"אני בטוח שתהיה מאד שמח להיכנס למכונית כמו זו שהייתה לך בסרט", ניסה אדוארדס שוב את מזלו עם וויליס, "אהבתי מאד את המכונית הזאת". התגובה הפעם הייתה אפילו בוטה יותר מאשר בתשובות הקודמות: "האמת היא שאני חושב על נהיגה ממש עכשיו, אני בקושי יכול להחזיק את עצמי מרוכז בראיון הזה". למרות הכל, אדוארדס הודה לשניים בסיום וסיפר עד כמה נהנה מהסרט, אבל אפילו בשאלה האחרונה ("אתם חושבים שיהיה סרט שלישי"), עשה וויליס מאמץ גדול כדי להשיב: "אני לא אפול מהרגליים אם זה יקרה".

במהלך השעות הספורות שחלפו מאז שהסרטון עלה לרשת, צפו בו כבר למעלה מ-50 אלף איש. מגזינים ואתרי תרבות מובילים בעולם העבירו ביקורת נוקבת על התנהלותו של וויליס בראיון והראיון הפך לאחד הסיפורים הויראליים ברשת.

אם אתם מחפשים גישה מעט שונה של כוכבת הוליוודית, הנה ראיון נוסף שעלה בשעות האחרונות ובו נראית ג'ניפר לורנס משיבה על שאלות בכנס קומיק קון. זה מתחיל בשיחה נלהבת על סרטה החדש "משחקי הרעב: התלקחות", עליו מספרת לורנס בהתרגשות ונזכרת כמה מהר הצליחה לרדת לקרקע אחרי הזכייה בפרס האוסקר האחרון. הבונוס מגיע בערך בדקה 2:30 של הסרטון, אז נכנס לאולם ג'ף ברידג'ס, אחד הכוכבים הנערצים על לורנס. שימו לב לתגובה שלה.

>> אל תהיה מניאק: צרור עצות למלך העתידי של בריטניה
בואו לפייסבוק שלנו