אדם סנדלר (צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL)
אני רוצה להודות להוריי שהביאני עד הלום | צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL
כולם מדברים על המועמדיות לאוסקר, אבל החלק הבאמת מעניין של עונת הפרסים, נמצא דווקא במועמדים לפרס פטל הזהב. או בשמו המוכר יותר "הראזי" – הטקס שמעניק את הפרסים לסרטים והשחקנים הכי גרועים של השנה החולפת.

אז מי גרם לנו לסבול במיוחד השנה? כרגיל, אדם סנדלר. "מגודלים 2" מוביל עם לא פחות מ-8 מועמדויות מ-9 קטגוריות אפשריות. הקומדיה בכיכובם של אדם סנדלר, קווין ג'יימס, כריס רוק ודיויד ספייד, מועמדת לפרס "הסרט הגרוע ביותר", "התסריט הגרוע ביותר", "השחקן הגרוע ביותר" לאדם סנדלר ו"הבמאי הגרוע ביותר".

כאמור, סנדלר מכיר מקרוב את הטקס, שקיים משנת 1980. הוא זכה בתואר "השחקן הגרוע ביותר" על כיכובו בסרט "זה הילד שלי", בשנה שעברה ובשנה לפני כן על "ג'ק וג'יל", ששבר שיאים כשלקח לא פחות מ-10 פרסים. הסרטים האחרים שמועמדים השנה בפרס הסרט הגרוע ביותר הם: "הפרש הבודד" שגם כשל בקופות, "סרט 43" בכיכובן של שחקנים נחשבים כמו קייט ווינסלט, יו ג'קמן והאלי בארי, "העולם אחרי" ו-"A Madea Christmas". שלושת האחרים קיבלו שש מועמדיות כל אחד.

אין תמונה
שמישהו יקרא ליצחק קדמן
הזוכים בפרס הראזי ה-34 יוכרזו באחד במרץ, יום לפני שיחולקו פרסי האוסקר ה-86. למרות שסביר להניח שהרבה פחות כוכבים יופיעו על השטיח האדום הזה, ישנם שחקנים שהיו אמיצים מספיק כדי להגיע לטקס בעבר, ביניהם האלי ברי וסנדרה בולוק, שאוחזות כל אחת גם בפסלון השווה יותר, זה של האוסקר.