למרות שאביו הוא אחד השחקנים העסוקים והמוערכים בהוליווד, לא רבים יזהו את הדמיון המשפחתי של הכוכב הצעיר בסרט "The Kid Who Would Be King" (הילד שיהיה מלך), קומדיית ההרפתקאות לכל המשפחה, שטריילר ראשון שלה שוחרר אתמול לאוויר העולם. לואי אשבורן סירקיס בן ה-12 הוא בנו של אנדי סירקיס, כוכב "שר הטבעות" ו"כוכב הקופים", והסיבה שלא תזהו את תווי פניו היא שהוא מגלם לרוב דמויות מאוירות.

גולום (צילום:  יחסי ציבור )
ההוביט | צילום: יחסי ציבור

סירקיס, שגילם את גולום, את הקוף סיזר וגם גם קינג קונג בסרטו של פיטר ג'קסון מ-2005, נחשב לאמן לכידת התנועה המוביל בעולם, כלומר הוא ממש טוב בהתרוצצות באותה חליפת טייץ ירוקה משובצת כדורים לבנים שאנחנו רגילים לראות בצילומים מאחורי הקלעים. לואי הקטן לא ייכנס לדמות ממוחשבת כמו אביו, אלא יגלם את התפקיד הראשי בפנטזיית הנעורים שתצא לאקרנים באביב הקרוב.

"The Kid Who Would Be King" עוקב אחר אלכס (סירקיס ג'וניור), ילד רגיל וטוב לב בן זמננו שמוצא את החרב האגדית של המלך ארתור, האקסקליבר, וכפי שמנבאת האגדה, אף מצליח לשלוף אותה מהסלע. השליפה הקסומה הופכת את אלכס הקטן לגיבור שיציל את העולם מידיה המרשעות של מורגנה (רבקה פרגוסון), בעזרתו האדיבה של הקוסם מרלין הצעיר. זה הטריילר: 

ולמי שלא זוכר איך נראה האב מאחורי העיבודים הדיגיטליים:

אנדי סירקיס - גולום (צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL)
לא ראו מסך | צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL
 

בסרט, שכתב וביים ג'ו קורניש ("השכונה VS חייזרים") ישחק גם כוכב "אקס מן" ו"מסע בין כוכבים: הדור הבא" פטריק סטיוארט. העיבוד העכשווי והצעיר לעלילות המלך ארתור ככל הנראה לא יהפוך ללהיט חוצה גילים, כשהסרט מכוון לקהל ילדים ונוער, אבל בתור פתיח לקריירה של סירקיס הקטן, זו בהחלט התחלה מבטיחה.