אם תשאלו כנראה כל כוכבת בהוליווד כמה רחוק היא תסכים ללכת בשביל תפקיד בסרט, הרוב יענו לכן שמדובר בקרחת, או בסצנות עירום מלא - וגם זה רק אם מדובר באמירה אמנותית או חברתית מאוד מאוד חשובה. רוברט פטינסון, לעומתם, מוכן לתת קצת יותר יד (תרתי משמע), וסיפר לאחרונה בראיון כי הכי הרבה שיהיה מוכן לעשות עבור סרט "הוא מרחק קצר מלאונן לכלב". או שזה לפחות מה שהוא גילה על סט סרטו החדש, "Good Time", בו מסתמן שהוא מגלם שודד בנקים שמאמין שיש לו קשר מיוחד (מדי?) עם כלבים ושאר חיות.

הכוכב הבריטי סיפר את האנקדוטה הדי דוחה השבוע בלייט נייט של ג'ימי קימל: "ישנם הרבה דברים בסרט הזה שממש חוצים את הקו של מה שמציאותי. זה אפילו לא 'על הקו', זה הרבה מעבר לו. יש סצנה אחת שצילמנו, בה יש סוחר סמים שמתפרץ לחדר ואני ישנתי עם הכלב, בזמן שבעיקרון אוננתי לו". איו. הוא סיפר שהוא פנה למאמן של הכלב לגבי הסצנה אחרי שהבמאים, האחים סאפדי, נזפו בו להפסיק להיות כזה ילדותי לגבי זה. וזה ממשיך להיות אפילו דוחה יותר - כן, מסתבר שזה אפשרי: המאמן אמר לו שכדי לגרום לזה לקרות, הוא צריך "להניע" דברים, כמו אצל כל אחד. "אתה חייב לעסות את פנים הירך שלו". 

לבסוף (ולשמחתנו), פטינסון הצליח להתחמק מהמעשה, מה שכנראה הסתדר לטובה - כי הם חתכו את הסצנה מהסרט. אך אחרי הראיון לקימל, החלו להגיע שלל תגובות לדברים, ואפילו אירגון PETA שיבח את מעשיו (או אי-מעשיו) של השחקן, והוא החליט להבהיר שהוא "רק צחק" לגבי זה שיוצרי הסרט הכריחו אותו לאונן לכלב. "נראה שהסיפור שסיפרתי ב'ג'ימי קימל' אתמול בלילה קצת יצא מכלל שליטה. מה שלא עבר בראיון זה שהסיפור היה אמור להיות בדיחה. אף אחד לא ציפה או הניח שמשהו כזה יקרה בסט של 'Good Time'. כולנו אוהבי חיות גדולים ובחיים לא נפגע בשום חיה. כל מי שמעורב בסרט הוא מקצוען אמיתי והתאחד כדי ליצור סרט שאני גאה בו מאוד. אני חש מבוכה שברגע הזה, ניסיתי להצחיק את ג'ימי, רק כדי ליצור בלבול ורושם מוטעה". אוקיי, אדוארד קולן, אנחנו נאלץ להאמין לך רק הפעם.

mako תרבות בפייסבוק