1. צח כשלג

אז ג'ון סנואו גילח את הזקן. כלומר קית הרינגטון גילח את הזקן, אבל אתם יודעים איך זה עם מעריצי "משחקי הכס" - הכל סובב סביב ווסטרוז, העולם האמיתי הוא שבע הממלכות, כל תמונה היא רמז וכל שערת זקן היא פתח לאובססיה אינטרנטית. אז הוא גילח את הזקן, והוא נראה - אם להיות עדינים - מוזר. מה השלב הבא, דאינריז תגלח את הראש?! 


2. אקסית מיתולוגית

הסרט החדש בסדרת "אקס-מן" יצא לאקרנים לפני כשבוע, וככה נראה הפוסטר המרכזי שמקדם את הסרט: 

בפוסטר נראים אוסקר אייזק (הנבל אפוקליפסה) אוחז בגרונה של ג'ניפר לורנס (מיסטיק). התגובות הנזעמות לא איחרו להגיע - ממאמרים שקוראים לקמפיין "מיזוגני וארסי" ועד כעס קולקטיבי ברשתות החברתיות. השחקנית רוז מקגוון, שעלתה לכותרות לפני כמה חודשים כשהתבטאה באומץ נגד מיזוגניה ואפליה נגד נשים בהוליווד, אמרה על הקמפיין שהוא מלא ב"אלימות אגבית ומסרים הרסניים". נראה שמישהו באולפני פוקס הבין שהקמפיין עושה יותר נזק מתועלת. האולפן החליט להסיר את הקמפיין ומסרו ש"אנחנו מתנצלים על הפעולות שלנו ולעולם לא נעודד אלימות נגד נשים". 

3. יום כתום

איימי שומר, שכבר התבטאה בעבר בעד הקשחת מדיניות החזקת הנשק בארה"ב, השתתפה בסוף השבוע בקמפיין הויראלי WearOrange# שנלחם באלימות בנשק חם. שומר הצטלמה לבושה בחולצה כתומה. ובחלק התחתון? לא כתום ולא שחור. נו, אתם מכירים את איימי...

Today please #wearorange for gun safety! #everytown

A photo posted by @amyschumer on