רבות דובר על "אושן 8" - הספין-אוף/רימייק הנשי ל"אושן 11" (ו-12 ו-13), בכיכובן של כמה מהכוכבות הכי בולטות בתעשייה, אך כעת אנחנו סוף סוף זוכים להצצה ראשונה מהסרט שיאחד שמות כמו סנדרה בולוק, קייט בלאנשט, הלנה בונהאם קרטר, אן האתוויי, שרה פולסון וריהאנה.

קומדיית הפשע החדשה תעקוב אחר דבי אושן (בולוק), אחותו של דני אושן (ג'ורג' קלוני) מסאגת הסרטים הקודמת, שעל פי הטריילר הראשון - כבר לא נמצא בין החיים. מצד שני, כפי שלימדו אותנו בעבר: עד שלא רואים גופה - אל תאמינו לכלום (פלוס קלוני מפיק את הסרט, כך שקפיצה קטנה לסט זה עניין של מה בכך).

כיאה לבת משפחת אושן, גם דבי היא פושעת לא קטנה, והטריילר נפתח בשימוע שנערך לה בו היא מבטיחה שאם תשוחרר מהכלא היא "תבחר בחיים הפשוטים". אנחנו לא מאמינים לה, ובצדק - אושן מחליטה לארגן ג'וב אחרון - שוד בטקס המט גאלה האופנתי המסורתי של שרשרת בשווי 150 מיליון דולר. לשם כך היא נעזרת בחברתה הטובה לו (בלנשט) ומצרפת לשורותיהן כמה חברות חדשות: מינדי קאלינג תגלם מומחית לתכשיטים, ריהאנה על תקן ההאקרית של החבורה, בונהאם קרטר היא אינסיידרית בתעשיית האופנה, פולסון היא עקרת בית שאת יתרונותיה ודאי נגלה בהמשך והראפרית אקוופינה ("שכנים 2") היא הרמאית שעובדת על אנשים ברחוב. אבל איפה האתוויי? היא בכלל המטרה של השביעיה והאישה שתענוד על עצמה את התכשיט היוקרתי (ועשויה לעבור לצד השני).

 אל דאגה, גם מספר גברים לוהקו לקאסט, דוגמת דמיאן לואיס ("הומלנד") שיגלם את האקס של דבי, ג'יימס קורדן ("קארפול קריוקי"), ריצ'רד ארמיטאג' ("רובין הוד") ומאט דיימון שישוב לתפקיד ליינוס קולדוול, אותו גילם גם בסרטים המקוריים בסדרה. עוד יקפצו להופעת אורח: דקוטה פנינג, אנה ווינטור, קים קרדשיאן ווסט, קנדל וקיילי ג'נר, אוליביה מאן, קייטי הולמס, זיין מאליק, זק פוזן, אדריאנה לימה וסרינה וויליאמס.

"זה היה כל כך מרגש להביט מסביב לחדר ולראות את קייט בלנשט, איתה עבדתי פעמיים עד עכשיו, את סנדרה בולוק, ריהאנה, מינדי קאלינג, הלנה בונהאם קרטר, אן האתוויי ואקוופינה", אמרה לאחרונה בראיון פולסון. "זה היה מקום כל כך מעצים להיות בו - וזה היה ממש כיף. אנחנו מתכתבות בשרשור ענק וזה אחד מהדברים הכי מדהימים. אם הטלפון שלי ייגנב, זה ירים כמה גבות! עכשיו זה יישמע כאילו הזמנתי עכשיו את כולם לפרוץ לי לטלפון".

"אושן 8" יגיע לאקרנים ב-8 ביוני, 2018.


mako תרבות בפייסבוק