אין תמונה
עוד טרגדיה לאוסף. ראלף ההורס
"ראלף ההורס", סרט האנימציה החדש של דיסני, הפך תוך ימים ספורים לאחד הלהיטים הבולטים של השנה בקולנוע. עם ביקורות נלהבות ונתוני קופות מרשימים, נראה היה שהשמיים הם הגבול עבור הפנטזיה הנוסטלגית על משחק ווידאו קלאסי. אלא שהקרנה טראגית אחת במקסיקו מאיימת כעת לגרום לכך שגם הסרט הזה ייזכר דווקא בגלל צופים שהגיעו לשעתיים של כיף בקולנוע, ולא זכו לחזור הביתה.

רשויות החוק במקסיקו פתחו בחקירת מקרה שהתרחש באולם של רשת בתי הקולנוע "סינופוליס" במקסיקו סיטי. על פי החשד נכנס אדם אלמוני אל האולם במהלך ההקרנה, כשהוא חמוש ברובה עם משתיק קול, וירה לעבר הצופים. הנדריק קווקאס (Hendrik Cuauas) בן ה-10, נפגע מירייה קטלנית בראשו.

אביו של הנדריק, אנריקה, סיפר לתחנת רדיו מקומית ששמע שריקה חולפת מעל ראשו, רגע לפני שהסתובב לגלות את בנו המדמם. קווקאס הובהל לבית החולים, שם ניסו הרופאים להילחם על חייו, אך כעבור יומיים נקבע מותו. בניגוד לטבח האכזרי בהקרנת "עלייתו של האביר האפל", הפעם הצליח היורה להימלט מהזירה וטרם נתפס.

"ביקשנו לקבל את סרטי האבטחה של בית הקולנוע", סיפר אדמונדו גארידו אוסוריו, עוזר התובע בעיר. "כמו כן נזמן את  כל העובדים של המקום לתת עדות כדי לנסות ולגלות אם מישהו הצליח לראות משהו שיקרב אותנו לפתרון". משפחתו של קווקאס לא ממתינה לחקירה וכבר ממליצה להורים להחרים את רשת הקולנוע. "מסוממים הולכים לשם והם צריכים לעשות משהו בנוגע לזה", טענה סבתו של הילד. "אני מפצירה בכל האימהות לא לשלוח את ילדיהן לאולם הזה".