1. פמלה אנדרסון מצטרפת ל"משמר המפרץ" החדש

אם עוד לא שמעתם, "משמר המפרץ" האגדית תהפוך בקרוב לסרט הוליוודי ענק עם סוללת כוכבים לוהטים. אחרי דוויין ג'ונסון, זאק אפרון, אלכסנדרה דדריו, קלי רורבאך, דייויד הסלהוף וחניבעל בורס - אפשר לנשום לרווחה - גם פמלה אנדרסון בכבודה ובעצמה תופיע בסרט. החדשות המשמחות - כמו כל פרט חדש על הסרט - מגיע אלינו דרך האינסטגרם של דוויין ג'ונסון, שנראה מאושר במיוחד לצד אנדרסון. הסרט לצאת במאי 2017. 

She introduced the world to "CJ Parker" and became one of the most iconic characters of a generation - for the most successful TV show of all time. A pleasure to welcome (as gorgeous as ever) Pamela Anderson to our #BAYWATCH cast. We couldn't have made this movie without you. Welcome home. Thrilled you had a blast with us! #BAYWATCH MAY 19, 2017. #PamAnderson #OS #OriginalSmokestack

A photo posted by therock (@therock) on


2. הגיע הזמן: חואקין פיניקס יגלם את ישו 

חואקין פיניקס נמצא כבר שנים בראש רשימת השחקנים האיכותיים והאקסצנטריים של הוליווד. אחרי שגילם את ג'וני קאש ב"הולך בדרכי", מאמין אדוק ב"המאסטר", איש בודד ומאוהב ב"היא" ובלש פרטי תמהוני ב"מידות רעות" - עכשיו הוא מגיע לתפקיד הגדול באמת - ג'יזס קרייסט. פיניקס עתיד לגלם את בן האלוהים ב"מריה מגדלנה" שעתיד לצאת במהלך 2017, לצד רוני מארה שתגלם את מריה. גארת' דייויס הצעיר יביים.

 

3. "מר רובוט" מקבלת תאריך חזרה וטיזר חדש

העונה הראשונה של "מר רובוט", דרמת ההאקרים של רשת USA, הייתה הצלחה גדולה ומפתיעה. עכשיו מגיע טיזר ראשון לעונה השנייה - וזה נראה טוב. הסדרה תשוב ב-13 ביולי עם עשרה פרקים, כולם בבימויו של יוצר הסדרה, סם אסמעיל.