אחרי אינספור טיזרים מבודחים והטרלות בטוויטר של ריאן ריינולדס, גיבור העל הכי מגניב ביקום של מארוול קיבל סוף כל סוף טריילר אמיתי ומלא. בסרטון ששוחרר היום, רואים את דדפול אהובנו, בגילומו של ריינולדס, עומד מול אויבו קייבל, בגילומו של ג'וש ברולין, ומקבץ סביבו את חבורת "אקס-פורס". כמו בסרט הקודם, הגיבור הבדחן ממשיך לפזר גסויות (כולל אחת על הסרט "אחוות הג'ינס") ועקיצות בקצב מסחרר, בעודו נלחם באותו קייבל אימתני.

הסרטונים הקודמים ששוחררו במסע לקידום הסרט היו משועשעים ורפלקסיביים, עם התייחסויות רבות לקהל, להפקת הסרט, ואפילו לשפם הממוחשב שהודבק להנרי קאוויל ב"ליגת הצדק". הטריילר הארוך הקודם התמקד בדמותו של קייבל, ובמיטב המסורת הדדפולית, נקטע באמצע לטובת מופע תיאטרון בובות של הבדחן עם המסכה האדומה.

הפעם כאמור, מדובר בטריילר מסורתי ורציני יותר, שמראה כי לצד הבדיחות, "דדפול 2" יציג גם אקשן סוחף, מתח ואפילו סיפור אהבה נוגע ללב. בקיצור, אחרי כל הגיבורים העגמומיים שהציפו את המסכים בשנה האחרונה, אנחנו כבר לא יכולים לחכות לגיבור שלא לוקח את עצמו בכזאת רצינות. דדפול הוא הגיבור שאנחנו רוצים, דדפול הוא הגיבור שאנחנו צריכים, והוא מגיע לבתי הקולנוע כבר במאי הקרוב. הכינו את החליפות האדומות והחידודים הלשוניים.