התרגלנו כבר שגיבורי על מנצלים את הכוחות שלהם לטובה. אם ישנם כאלה שלא, הם לרוב מופיעים כאנטיתזה לגיבור העל הטוב וכדמות משנה. "כרוניקה בזמן אמת" היה אחד הסרטים הבודדים שניסו לחקור מה קורה כשכוחות העל מעוותים את המוסר של האוחז בהם, ועכשיו מגיע סרט שמציג צד חדש לחלוטין - גיבור העל כזורה אימה.

הטריילר הראשון לסרט "Brightburn" שוחרר, ומדובר בסיפור שמהדהד את זה של סופרמן, אבל עם טוויסט. אליזבת בנקס ("משחקי הרעב") ודיוויד דנמן (שחקן פחות מוכר שעשה בעיקר תפקידים טלוויזיוניים) מככבים כזוג הורים שחיים באזור כפרי ומייחלים לילד. יום אחד נוחת אצלם תינוק מהשמיים ובמהלך הזמן הם מגלים שיש לו כוחות על. אבל בניגוד לסופרמן, נראה שהילד במקרה הזה הוא מקור רשע קטן שמשתמש בכוחות שלו כדי להטיל אימה.

הסרט יצא במאי 2019, והפרויקט עד כה היה אפוף מסתורין, בעיקר בגלל הנפשות הפועלות מאחוריו. ג'יימס גאן הוא המפיק שלו, ופרטים על הסרט היו אמורים להיחשף בכנס קומיקון שהתרחש באפריל האחרון, אבל הפאנל בוטל והמעריצים נותרו בחוסר ודאות.

הסיבה לביטול היא שקיום הפאנל היה אמור להתרחש שעות בודדות לאחר שבאולפני דיסני הכריזו שגאן פוטר מתפקידו כבמאי של הסרט השלישי בסדרת שומרי הגלקסיה, לאחר שציוצי עבר שלו עם בדיחות בנושאי אונס ופדופיליה צצו. אמנם ברור שמדובר בהומור שחור בלבד, אבל בדיסני כנראה לא רצו לקחת סיכון, וקטעו כל התקשרות מקצועית עם גאן.

הסרט הוא פרויקט משפחתי - כתבו אותו בריאן גאן, אחיו של ג'יימס ומארק גאן, בן הדוד של שניהם. יש להם, אגב, עוד קשר משפחתי נחמד: אחד האחים הנוספים במשפחה הכישרונית הזאת הוא שון גאן, שמוכר בעיקר בתור קירק מ"בנות גילמור", אבל גם מופיע לעתים בסרטים של אחיו, כמו שני סרטי "שומרי הגלקסיה" הראשונים. בסרט הזה דווקא לא תראו אותו, וטוב שכך. הלב של קירק לא יעמוד בסרט אימה.