אין תמונה
שיאה של קריירה מפוארת. בודקת שמן מים ברובוטריקים
לא פשוט, בהחלט לא קל לנו לבשר לכם בשורות כאלה. הרי למרות שאף אחד מעולם לא אמר זאת בקול רם, בשקט כולנו קיווינו שמייגן פוקס תירש את מריל סטריפ ושיום אחד תאיים גם על שיא שלושת האוסקרים של אינגריד ברגמן. אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. מסתבר שמחשוף עמוק ברובוטריקים היה ויישאר המורשת החשובה היחידה שתשאיר אחריה מי שנחשבת גם היום לאחת הנשים הסקסיות ביותר בעולם.

פוקס, שילדה בספטמבר האחרון את בנה הבכור, נוח, סיפרה למגזין "קלייר מארי" הבריטי על המחויבות הגדולה ביותר בחייה כיום. "אני מודה על הברכות בחיי כשהן מגיעות. אני מודה על האפשרות לעבוד עם ג'אד אפאטו ב'הכל יחסים', אבל ההנאה האולטימטיבית מתרחשת כשאני עם הבן שלי. כל מה שרציתי לעשות בחיי הוא תינוק ועכשיו זה סוף סוף קרה לי".

אין תמונה
מעכשיו רק נוח יוכל לראות את זה
כמו שקורה להורים צעירים רבים עם הופעת היורש הראשון, סדר העדיפויות שהיה קיים עד כה השתנה לחלוטין עבור פוקס. "קשה לי מאד לשחק היום כי אני מרגישה שזאת כבר לא העבודה שלי יותר. המשימה שלי היא להיות עם נוח ולתת לו כמה שיותר מעצמי. חוץ מזה אני רוצה עוד ילדים"...ואתם חשבתם שההורים שלכם מנדנדים.

כל שנותר כעת הוא לנגב את הדמעות ולחכות לכישרון הבא שמייקל ביי יחשוף בוודאי בסרטו הבא. אנחנו רק מקווים שהיא לא תחליט להתרבות כל כך מהר.

בואו לעמוד הפייסבוק שלנו וזה!