בסדרת "מלחמת הכוכבים" התפרסם הריסון פורד כהאן סולו, מבריח העובד קשה מאוד למחייתו. במציאות, והרבה בזכות אותו תפקיד מיתולוגי, פורד הפך באופן ברשמי לשחקן הרווחי ביותר בהיסטוריה של הקולנוע, כאשר סך הסרטים שבהם שיחק הכניסו 4.71 מיליארד דולר (כך על פי נתוני Box Office Mojo). אין כל ספק ש"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", הסרט ששבר כמעט כל שיא קופתי אפשרי, נתן לפורד את הדחיפה האחרונה בדרך למקום הראשון בטבלה - אם כי ברזומה שלו רשומים תפקידים רווחיים נוספים, ביניהם סדרת "אינדיאנה ג'ונס".

בחנו את עצמכם: מי מרוויח יותר ממי בהוליווד?

אין תמונה
"רק" במקום השני. סמואל ל. ג'קסון ב"שמונת השנואים"

את המקום השני בטבלה תופס סמואל ל. ג'קסון, המופיע בימים אלה בסרטו החדש של קוונטין טרנטינו "שמונת השנואים". ג'קסון, שהשתתף בשוברי קופות כדוגמת "פארק היורה", "ספרות זולה" ו"הנוקמים", והיה שווה 4.63 מיליארד דולר במהלך הקריירה הקולנועית שלו (והיד עוד לגמרי נטויה). אחריו בטבלה תמצאו את טום הנקס (4.33 מיליארד דולר), מורגן פרימן (4.32 מיליארד דולר) ואדי מרפי (3.81 מיליארד דולר). 

קמרון דיאז (צילום: Ethan Miller, GettyImages IL)
הגברת הראשונה. דיאז | צילום: Ethan Miller, GettyImages IL

האישה הראשונה בטבלת שחקנים הרווחיים היא קמרון דיאז, במקום ה-15 בלבד (3.03 מיליארד דולר). אחריה קייט בלאנשט עם 2.79 מיליארד דולר (במקום ה-24) והלנה בונהם קרטר עם 2.74 מיליארד דולר (במקום ה-25). 

 עוד ב-mako תרבות: