קודי ופול ווקר
רואים את הדמיון? פול וקודי ווקר
תאונת הדרכים הטראגית שהביאה למותו של פול ווקר בחודש שעבר העמידה בערפל כבד את עתידה של סדרת הסרטים בכיכובו. צילומי "מהיר ועצבני 7" נעצרו בערך במחצית הדרך, כאשר בשלב זה לא נראה שקיים פתרון טכני למילוי מקומו של השחקן המנוח בסצנות בהשתתפותו שטרם צולמו. אולפני פרמאונט (בעלי הזכויות לסרט) קיימו בשבוע שעבר מספר פגישות כדי לנסות ולהציל את שובר הקופות, שהפקתו הושבתה לחלוטין מאז המוות. כעת נחשף הפתרון המסתמן (והמצמרר משהו) לפתרון הבעיה.

על פי דיווח ב"דיילי מייל", קיבל קודי ווקר (25), אחיו של פול ומי שדומה לו חזותית, הצעה להיכנס לנעליו הגדולות ולסייע בהשלמת הצילומים. האח הצעיר למשפחת ווקר עבד בעבר בתעשיית הקולנוע כפעלולן, אולם מעולם לא הופיע מול מצלמה בתפקיד משמעותי. "הם הבינו שהדרך היחידה לסיים את הסרט היא למצוא מישהו שדומה לפול", מסביר מקור מתוך ההפקה, "הם יכולים לצלם אותו מאחורה או ממרחק בחלק מהסצנות, או "להדביק" עליו באמצעות אפקטים את הפנים של פול".

קודי ווקר, השוהה בימים אלה בבית המשפחה האבלה באורגון, טרם השיב להצעה ודובר מטעם המשפחה סירב להגיב לדברים בשלב זה. אולם ההערכה היא שקיים סיכוי לא מבוטל לשיתוף פעולה מצדו. "אם קודי יסכים זה יהיה בגלל הרצון שלו לכבד את זכרו של אחיו", מוסיף המקור, "יש עדיין פרטים רבים שצריכים להיסגר, אבל בשלב זה המשפחה וצוות השחקנים מתמקדים בינתיים באבל.

פול ווקר (צילום: Stuart C. Wilson, GettyImages IL)
ימצא שותף חדש? וין דיזל עם פול ווקר | צילום: Stuart C. Wilson, GettyImages IL
השבוע צפוי להיערך הטקס בו אפרו של ווקר יפוזר בבית הקברות Forest Lawn Memorial Park שבהוליווד. חבריו לקאסט סירבו עד כה לעסוק במועד חזרתם, זאת על אף שבפרמאונט הדגישו את מחויבותם להוציא את הסרט בדחייה קטנה עד כמה שניתן מהמועד המקורי (יולי 2014).

>> בואו לפייסבוק שלנו