פנלופה קרוז (צילום: anhso.net)
תן לי סנגריה, מעורבבת, לא מנוערת | צילום: anhso.net
אולפני MGM לא מבזבזים זמן לקראת הפרק הבא בעלילות 007. עוד לפני שהודיעו רשמית על כך שסם מנדז, הבמאי של "סקייפול" המצליח, ישוב לשני הסרטים הבאים, מסתמן כי נמצאה גם אשת הפיתוי החדשה שתשחק לצדו של דניאל קרייג. אחרי שבעלה, חבייר ברדם, זכה לשבחי הביקורות על תפקידו כנבל בסרט האחרון בסדרה, צפויה גם פנלופה קרוז להטביע את חותמה על סדרת הסרטים הוותיקה.

אם קרוז (40) אכן תצטרף היא תהפוך בכך לשחקנית המבוגרת ביותר שתמלא את התפקיד. את השיא מחזיקה את היום השחקנית הבריטית הונור בקהאם, שגילמה את פוסי גאלור ב-"גולדפינגר" כשהייתה בת 39. את תפקיד האישה הפתיינית  כבר גילמו בעבר שחקניות כמו: טרי האצ'ר, דניס ריצ'רדס, סופי מרסו, האלי ברי, אווה גרין ואורסולה אנדרס.

על פי דיווח בדיילי מייל, הסרט ה-24 בסדרה (שעדיין לא זכה לשם רשמי), שמתוכנן לצאת בקיץ הבא, יזכה לתקציב של 120 מיליון יורו, שיאפשר למפיקים להגשים כמעט כל פנטזיית ליהוק שעולה על רוחם. "רצינו אותה עוד בסרטים הקודמים", סיפר מקור בהפקה בראיון, "אבל בכל פעם זה נפל בגלל בעיות לוחות זמנים. הפעם אנחנו מתכוונים לשבת יחד ולעבוד על הפרטים כך שהכל יסתדר". לצידה של קרוז, זוכת פרס שחקנית המשנה באוסקר 2008, צפויים לככב גם רייף פיינס בתור הבוס, M, ובן וויסלו, שימשיך בתפקיד Q, איש הגאדג'טים של בונד.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו