השחקנית הוותיקה, דיאן קיטון, התוודתה בחמישי האחרון בטוק שואו של דוקטור אוז, כי סבלה בעבר מהפרעות אכילה. את אותה תקופה היא מתארת כשפל של חייה. 

"כל מה שעשיתי היה להאכיל את את הרעב שלי. הייתי מכורה", סיפרה הכוכבת בראיון שנערך לקראת יציאת הספר החדש שלה "Let's Just Say It Wasn't Pretty". בספר מתארת קיטון, בין היתר, מה אכלה ביום ממוצע. "ארוחת הערב שלי כללה דלי של עוף, כמה הזמנות של צ'יפס, גבינה כחולה וקטשופ. צרכתי כמה קילו של ממתקים, ליטרים של קולה, עוגות ופאי בננות". סך הכל הגיעה קיטון לכמות של 20,000 קלוריות ביום, פי 10 מהכמות הממוצעת לאדם.

ד"ר אוז התעניין לדעת האם קיטון הקיאה את האוכל לאחר שסיימה אותו. "כן, זה מה שעשיתי", סיפרה קיטון. "הייתי אובססיבית ואיכשהו עבדתי על עצמי והצלחתי להסתיר את זה. כשאתה חי בשקר כל כך הרבה שנים אתה לא מסוגל לגדול"

בסופו של דבר קיטון הצליחה להתגבר על ההתמכרות שלה. "מישהו אמר לי שאני נראית כאילו אני סובלת מהפרעות נפשיות, אז הלכתי לפסיכולוגית. חמישה ימים בשבוע. במשך השנה הראשונה שיקרתי לה, אבל יום אחד הפסקתי. לא עשיתי את זה שוב מאז".

דיאן קיטון - מתלבשות טובות (צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL)
חיה על 20 אלף קלוריות ביום | צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL
מאחורי קיטון, בת ה-68 קריירה של מעל ל-40 שנה. את הפריצה הגדולה שלה עשתה בשנת 1972, כששיחקה ב"הסנדק". בהמשך שיחקה בסרטים של וודי אלן כמו "מנהטן" ו"הרומן שלי עם אנני", עליו קיבלה את פרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר. גם כיום לקיטון קריירה פעילה ורק בשנה שעברה שיחקה ב"החתונה הגדולה" עם רוברט דה נירו וקתרין הייגל. "Let's Just Say It Wasn't Pretty" הוא הספר השני שכתבה קיטון ובו היא מספרת על חייה, הקריירה שלה והרומנים המפורסמים.