אין תמונה
נותרנו רק עם הזכרונוות
מסימני התקופה: שחקנים שמופיעים בכל כך הרבה סרטים, עד שהם מרגישים שנמאס להם מהמקצוע בו בחרו. רק לאחרונה נתקלנו במייגן פוקס ולאונרדו דיקפריו, שהודיעו כי הם מתכננים חופשה ארוכה ממשחק, בעקבות העומס הגדול של השנים האחרונות. כעת מצטרף לרשימה עוד שם נוצץ, שמרגיש כבר בגיל 32 את תחושת המיצוי.

ראיין גוסלינג, שנחשב בעיני רבים לגבר הסקסי בעולם, כיכב בלא פחות מ-10 סרטים בשלוש השנים האחרונות. כמה מהם, כמו "דרייב"ו-"בלו ולנטיין" זכו בפרסים רבים ובשבחי המבקרים, והפכו את גוסלינג לאחד השחקנים המבוקשים ביותר בהוליווד והאהודים בעולם. אבל נראה שההשפעה של אור הזרקורים לא עשתה לו טוב. "אני מרגיש שעשיתי את זה יותר מדי זמן", סיפר בראיון מיוחד להאפינגטון פוסט, "איבדתי את הפרספקטיבה. אני חושב שלקחת הפסקה ולתכנן מחדש מה אני רוצה לעשות בקריירה, זה צעד נכון עבורי".

בימים אלה יוצא לבתי הקולנוע סרטו החדש של גוסלינג, "The Place Beyond The Pines",  דרמת פשע בה הוא מתאחד מחדש עם דרק סיאנפרנס (שביים את "בלו ולנטיין"). בהמשך השנה הוא צפוי לככב גם ב"רק אלוהים סולח", מותחן פשע אלים במיוחד בסגנון "דרייב" ובסרטו החדש של טרנס מאליק, שעדיין לא זכה לשם רשמי. מה העתיד צופן לו? גוסלינג מתכנן בימים אלה את "איך לתפוס מפלצת" (how to catch a monster) , סרט הבכורה שלו כבמאי, שצפוי לצאת בשנה הבאה. בן אפלק צריך להתחיל לחשוש?

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו