היום השלישי 2
ברוכים הבאים לכדור הארץ. שוב
לא חשבתם באמת שוירוס קטן במחשב יימגר אותם, נכון? אחד מלהיטי הקופות הגדולים ביותר בכל הזמנים יחזור לסיבוב נוסף בבתי הקולנוע, כך אישרו אולפני "פוקס המאה העשרים" בסוף השבוע האחרון. תאריך הבכורה העולמית של הסרט החדש נקבע ל-3 ביולי, 2015, כמעט 20 שנה אחרי יציאת הסרט המקורי לאקרנים.

"התאפקנו שנים לא להוציא לדרך את סרט ההמשך כי רצינו לכבד את הראשון", הסביר דוולין, אחד מתסריטאי הסרט המקורי, בראיון להוליווד ריפורטר. "הסרט ההוא סידר לכולנו קריירה בתעשייה ואנחנו אוהבים אותו מאד. זה לקח לנו הרבה זמן אבל נראה לי שהצלחנו לכתוב משהו מוצלח במיוחד. יהיה שווה לראות את הסרט החדש".

כזכור, בסרט המקורי חוברים טייס קרב, מהנדס יהודי ולא אחר מנשיא ארצות הברית בכבודו ובעצמו כדי לנסות ולהציל את העולם ממתקפה של ספינות חייזרים קטלניות. הסרט, בבימויו של רונלד אמריך ובכיכובם של וויל סמית', ג'ף גולדבלום וביל פולמן גרף 817 מיליון דולר ברחבי העולם ואף זכה בפרס האוסקר על האפקטים הממוחשבים ששולבו בו.

ומה בנוגע לסמית', שהפך לכוכב גדול בזכות הסרט הראשון? "וויל לא יחזור לסרט הבא כי הוא יקר מדי", הסביר אמריך בראיון לדיילי ניוז, הוא גם שם גדול מדי. זה יהיה יותר מדי בשביל הסרט". מי שיחזור בוודאות הוא ביל פולמן, שסיפר כי הוא מרוצה מהתסריט החדש. "הדמות שלי לא מבוגרת או נמצאת בכיסא גלגלים בסרט החדש. יש תפיסה מאד מעניינת לגבי מה קרה לה בין הסרט הקודם והנוכחי". גם מקומו של אמריך על כיסא הבמאי כבר אושר.

ההודעה על תאריך הבכורה של "היום השלישי 2" מעלה עוד יותר את הציפיות לקראת קיץ 2015, שמסתמן כעמוס במיוחד במגה בלוקבאסטרים. בין היתר צפוי הסרט להתחרות ב"הנוקמים 2", "שודדי הקארייבים 5", "פארק היורה 4" וכמובן הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים".

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו