משרדי "בודהה ג'ונס", חברת עריכת וידאו בלוס אנג'לס, מאובטחים לא פחות מהמטה של ה-FBI. העובדים נדרשים לחתום על הסכמי סודיות לעיתים קרובות והמחשבים שלהם לא מחוברים לאינטרנט. "המקום נעול לחלוטין", מספר אחד העובדים.

הסודיות הגדולה נובעת מכך שב"בודהה ג'ונס" עוסקים בעריכת טריילרים, שהסכומים שמושקעים בהם יכולים להגיע למיליון דולר לסרטון עבור סרטונים שאורכם קצת יותר משתי דקות. "תמיד אהבתי את הרעיון של לעשות סרט קצר", מספר ביל ניל, מתמחה בן 20 שאמנם עובד בעיקר על סרטי אימה, אבל הספיק לערוך את הטריילר לסרטו החדש של מרטין סקורסזה "הזאב מוול סטריט". "טריילר הוא כמו מבחן שוק לסרט", הוא מוסיף.

דווקא בעידן האינטרנט הפופולריות של הטריילרים רק הולכת וגדלה. "YouTube" רשמו מעל למיליארד צפיות בטריילרים השונים בשלושת הרבעונים הראשונים של 2013, פי חמש מהתקופה הדומה בשנת 2008. בהוליווד כבר קיימים פרסי ה"Golden Trailer Awards" שמכתירים את הטריילרים הכי טובים. באתר האינטרנט של USA TODAY החליטו לעשות מעשה ולבחור את עשרת הטריילרים הטובים ביותר של כל הזמנים. הטריילר החדש ביותר ברשימה שייך לקלוברפילד (2008) ששילב, לצד הצילום עתיר התקציב והאפקטים, צילומים שנעשו במצלמת וידאו ביתית (Found Footage), שיטה שהפכה לפופולרית יותר ויותר בסרט אימה בשנים האחרונות. מקום של כבוד ברשימה נשמר גם לסרטי אימה אחרים כמו "הניצוץ" (1980) ו"מגרש השדים" (1973). גם קלאסיקות כמו "ספרות זולה" (1994) ו"האזרח קיין" (1941) לא נעדרו מהרשימה.

הטריילר הראשון הופץ בשנת 1913 לסרט מוזיקלי בשם "The Pleasure Seekers" והציג תמונות מהחזרות על הסרט ואירועים אחרים שקשורים להפקה. בין השנים 1960 ל-1980 הטריילרים כללו בעיקר תמונות רנדולמליות ודיאלוגים מהסרט שהיו אמורים לתת תחושה כללית על הסרט (צפו בטריילר ל"מגרש השדים" ותבינו במה מדובר). היצ'קוק, למשל, היה ידוע כמומחה לשיטה וידע לתת מספיק מידע על הסרט בלי להגיד יותר מדי וכך לשמור על אלמנט ההפתעה.

כיום ההתנהלות שונה והאולפנים מספקים לעורכי הטריילרים שעות של צילומים, שמתוכם יילקחו לא יותר מ-150 שניות של וידאו. המשאבים שמושקעים בכל סרט הם עצומים, והאולפנים לא מוכנים לקחת את הסיכון וליצור טריילר שיתחכם יותר מדי עם הצופים. זאת הסיבה שהרבה מהטריילרים נראים אותו הדבר. בסופו של דבר, הפרמטר העיקרי עליו נבחנים העורכים הוא אם הם מספקים מידע רב מדי על מה שעתיד לקרות בסרט. הדבר הכי גרוע שעורך טריילר יכול לעשות הוא לייתר את הצפייה בו.

ולסיכום מוסיף ניל: "זה נהדר שהטריילר שעשית נראה מצוין, אבל אתה לא רוצה שהוא יעפיל על הסרט. אף אחד לא רוצה להבטיח משהו שהסרט לא מסוגל לקיים. אתה לא רוצה להיות איש מכירות גרוע."