כנס קומיק קון בסן דייגו עומד בסטנדרטים של קודמיו ומביא איתו שלל חשיפות ראשונות של פרויקטים מסקרנים. את המרגשת ביותר מבחינתנו קיבלנו עם התמונה הראשונה של גל גדות בתלבושת וונדר וומן (שאגב, עשויה להיראות הרבה פחות קודרת בסרט עצמו), אבל את ההפתעה הגדולה ביותר הביא דווקא הבמאי, זאק סניידר.

באטמן נגד סופרמן

צילומי סרט הגיבורים העצום של אולפני וורנר בדטרויט התחילו רק לאחרונה. ההשערה הרווחת הייתה שהזמן הקצר הזה לא יספיק כדי להביא חומר מצולם מהסרט לקומיק קון, אבל אז הגיע הקטע הזה. חשוב להדגיש שהטיזר שמוצג כאן הוא פיראטי ועשוי לרדת בקרוב מהרשת, מאחר והוא צולם על ידי אחד מהצופים בפאנל. האולפנים מתכוונים לחשוף את הטיזר בבכורה עולמית בימים הקרובים. ובכל זאת, גם מהקטע המגורען הזה אפשר ללמוד על ההתרגשות של המעריצים לקראת הסרט.

הנוקמים 2

הפאנל שבו תלו הכי הרבה ציפיות השנה בקומיק קון היה זה של מארוול, שחשפה את נבחרת הכוכבים שלה לקול תשואות הקהל באולם. רוברט דאוני ג'וניור (איירון מן), ג'רמי רנר (הוקאיי), מארק רפאלו (הענק הירוק), כריס המסוורת' (ת'ור), כריס אוואנס (קפטן אמריקה), סמואל ל. ג'קסון (ניק פיורי) וקובי סמולדרס (הסוכנת מריה היל), קיבלו לבמה את החברים החדשים שיצטרפו לנוקמים בסרט ההמשך: אליזבת אולסן (מכשפת השני), פול בטאני (ויז'ן) ואהרון טיילור-ג'ונסון (קוויקסילבר). גם ג'יימס ספיידר, שיגלם את אולטרון, הנבל בסרט החדש, הופיע על הבמה. סקרלט ג'והנסון ההריונית נעדרה.

אין תמונה
מתי כבר 2015?
אחרי הצגת הכוכבים נחשפו שורה של תמונות קונספט מתוך הסרט החדש. כמו במקרה של "באטמן נגד סופרמן", גם כאן זכו המעריצים להצצה בלעדית וראשונה בחומרים אמיתיים מתוך הסרט. יתר המעריצים יצטרכו להמתין עד שהאולפנים ישחררו אותם באופן רשמי. בתוך כך פורסם ששחקנית אלמונית מדרום קוריאה, קים סו-היון, תקבל "תפקיד משנה משמעותי בסרט". ההערכות כעת הן שסו-היון תגלם את "הצרעה", שיכולה לשנות את מצב צבירת גופה ולהפוך לחרק. אם זה נשמע לכם מוכר, זה מכיוון שאת הפטנט הזה המציא אנט-מן של פול ראד, שצפוי גם הוא להצטרף לחגיגת הנוקמים בעתיד.

קינג קונגגידורה
היוש גודזילה, התגעגעתי
גודזילה

אחרי ששברה קופות ברחבי העולם עם כמעט חצי מיליארד דולר של הכנסות בקופות, תחזור המפלצת המיתולוגית למסך הגדול לסיבוב הרסני נוסף. גארת אדוארדס, במאי הסרט (ומי שנבחר לביים בעקבותיו את אחד מסרטי הספין אוף של "מלחמת הכוכבים"), הסביר שהקולגות הקדמוניות של גודזילה מהימים בהם שלט גם ביבשה, יתעוררו בסרט החדש: הפטרנודון (זוחל מעופף מהתקופה הפרהיסטורית) רודן, עש עצום בשם מות'רה וגידורה, דרקון בעל שלושה ראשים. במיתולוגיה של גודזילה הוא נעזר ברודן ומות'רה כדי להכריע את גידור. הסרט לא קיבל עדיין תאריך הפצה, אבל ההערכות הן שיגיע בשנת 2016.

אין תמונה
סיבות טובות לשאוג
קינג קונג

והנה עוד יצור מיתולוגי עצום שיעשה קאמבק בקרוב. הפעם האחרונה שבה ראינו את קינג קונג הייתה בגרסה המודרנית של פיטר ג'קסון ב-2005. בפאנל של אולפני "לג'נדרי" נחשף לראשונה וידאו שמציג את הפגישה הבאה איתו בסרט שיזכה לשם "Skull Island" (אי הגולגולות). הסרט צפוי לחקור את האי בו חי הקוף האימתני לפני שעשה את המסע המיתולוגי לניו יורק. צפו להרבה מאבקי על בין יצורים מיתולוגיים.

משחקי הכס

גם הטלוויזיה נוכחת בקומיק קון עם הרבה תשומת לב שהופנתה אל הפאנל של "משחקי הכס". בנוסף ליוצרים, דיוויד בניוף ודי. בי. ווייס, הגיעו גם פדרו פסקל (אוברין מארטל), קית הרינגטון (ג'ון שלג), נטלי דורמר (מארג'רי טיירל), גוונדוליין כריטסי (בריאן מטארת'), ניקולאי קוסטר-ואלדו (ג'יימי לאניסטר), ג'ון בראדלי (סאמוול טארלי), רוז לזלי (יגריט), סופי טרנר (סאנסה סטארק), מייסי וויליאמס (אריה סטארק), רורי מק'קאן (סנדור קלגאן) וכמובן הסופר, ג'ורג' מרטין.

בשורות גדולות לא קיבלנו בפאנל הזה. תשע דמויות חדשות לוהקו לקראת העונה החדשה ומרטין עצמו הודיע שלא יכתוב השנה את התסריט לאחד הפרקים (כפי שקרה בעונות קודמות) בשביל המחויבות שלו לסיום הספר השישי בסדרה. במקרה הזה, לא צריך חדשות כדי ליהנות מהפאנל המגניב הזה, שמתחיל בחילופי הקנטות מצחיקים וממשיכים בסיבה שבגללה קרואטיה החליטה להפסיק את צילומי הסדרה בשטחה (רמז: זה קשור לסוג מסוים של סצנות שנפוץ בה במיוחד). את החלק השני תוכלו למצוא כאן.