טיילור סוויפט היא נכון להיום כוכבת הפופ הגדולה בעולם. מכירות "1989", האלבום החדש שלה, חצו בשבוע שעבר את רף 2 מיליון העותקים, והפכו אותה לזמרת הראשונה בהיסטוריה שמוכרת מיליון עותקים או יותר בשלושה אלבומים רצופים. הנתונים האלה חיזקו את מעמדה של סוויפט כמושא ההערצה של מיליונים בעולם וכיקירת באזפיד, אבל לפחות אגדת רוק אחת מסרבת בתוקף להתרשם ממנה.

באפריל 2012 פורסם לראשונה שסוויפט מועמדת לגלם את דמותה של ג'וני מיטשל, חברה בהיכל התהילה של הרוק ומי שנחשבת לאחת היוצרות הגדולות בתולדות מוזיקת הפולק.  הסרט בכיכובה היה אמור להיות האדפטציה הקולנועית לביוגרפיה "Girls Like Us" מאת שילה וולר, שגוללה גם את סיפורן של קרול קינג וקרלי סימון. סוויפט העידה על עצמה כמי שנרגשת מאד מהאפשרות לגלם את מיטשל, אך הדגישה שהפרטים עדיין לא סגורים. שנתיים לאחר מכן חושפת מיטשל עצמה מדוע הסרט לא יצא לפועל.

ג'וני מיטשל (צילום: Central Press, GettyImages IL)
"הכל זה הנחות, הנחות, הנחות" | צילום: Central Press, GettyImages IL
"השתקתי את הסיפור הזה", סיפרה מיטשל בת ה-71 בראיון לסאנדיי טיימס, "אמרתי למפיק: 'כל מה שיש לך שם (בסוויפט) הן עצמות לחיים גבוהות'. בהמשך הבהירה מיטשל שהתנגדה גם לתוכן הספר עצמו. "הייתה שם המון רכילות. יש הרבה שטויות שנכתבו עלי בספרים. לא היו שם הרגעים הגדולים מהקריירה שלי. כל מה שהיה שם הן הנחות, הנחות, הנחות".

סוויפט הביעה בעבר את רצונה להתנסות במשחק. ב-2012 הופיעה בתפקיד קטן ב"יום האהבה" ובשנה החולפת חזרה לתפקיד קטן נוסף ב"המעניק".