ביולי 2014 חשף זאק סניידר, במאי "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", תמונה ראשונה של גל גדות במדי וונדר וומן. בחליפה צמודה וחושפנית, מגפי עור גבוהים וכתר על המצח, גדות נראתה כמו האמזונה הלוחמת שכל מעריצי הקומיקס מחכים לה (גם אם רבים מהם התלוננו שהיא רזה מדי לטעמם).

יותר משנה מאוחר יותר, וסוף סוף אנחנו זוכים לתמונה חדשה של וונדר וומן, כשהפעם גדות עצמה היא זו שחושפת את הגיבורה. בתמונה שפירסמה אתמול גדות בעמוד הפייסבוק שלה היא מופיעה עם אותו נזר-המצח, עוטה כפפות ולבושה בברדס שחור. גדות כתבה כי "כמעט 75 שנים בעבודה... וונדר וומן סוף סוף בדרך".

Almost 75 years in the making… #WonderWoman is underway.

‎Posted by Gal Gadot on‎ שבת 21 נובמבר 2015

וונדר וומן של גדות תככב, כזכור, לא רק בסרט "באטמן נגד סופרמן" הקרוב, אלא גם בסרט משלה. באפריל השנה התבשרנו שאת הסרט תביים פטי ג'נקינס, במאית "מונסטר".  בקיץ האחרון לוהק כריס פיין ("סטארטרק") לתפקיד סטיב טרבור, מושא אהבתה של דיאנה פרינס (וונדר וומן). אתמול אולפני וורנר הכריזו באופן רשמי על הקאסט, כשלגדות ולפיין יצטרפו בין השאר רובין רייט, דני יוסטון ודייויד ת'יוליס (התפקידים עדיין לא הוכרזו, אז תתחילו לנחש). "באטמן נגד סופרמן" עתיד להגיע למסכים במרץ 2016, ו"וונדר וומן" – ביוני 2017.

I'm ready... are you? ;)#ww #wonderwoman #DC Warner Bros. Pictures #BatmanvSuperman #SDCC

‎Posted by Gal Gadot on‎ שבת 26 יולי 2014