אם תחפשו בגוגל את צמד הביטויים "גווינת' פאלטרו" ו"שנאה" (באנגלית, כן?), לא תאמינו כמה לינקים תקבלו לכתבות שמנסות לבדוק לאורך השנים למה אנשים כל כך לא סובלים את השחקנית המצליחה שהפכה לגורו לייף-סטייל. כלומר, הסיבות די ברורות - היא עשירה פריבילגית שמנפנפת בכך בכל הזדמנות, אבל היא בוודאי לא היחידה. מה יש בה שכל כך מעצבן אנשים? באמת שקשה לשים על כך את האצבע.

והנה, במחי סוף שבוע אחד, גווינת׳ סיפקה שתי סיבות חדשות סיבות ללעוג לה (באהבה, כמובן), כשהפגינה ניתוק מוחלט לא רק מהאדם הממוצע, אלא גם מהתעשייה ההוליוודית, ומהקריירה שלה בעצמה. בסרטון חדש שהפך לוויראלי, פאלטרו, שמגלמת את פפר פוטס ביקום הקולנועי של מארוול, נשמעת כשהיא שואלת את כריס פראט (סטאר-לורד מאותו יקום קולנועי) מי הוא סבסטיאן סטאן. סטאן, נזכיר, מגלם ביקום מארוול את חייל החורף, דמות שהופיעה בעיקר בסרטי "קפטן אמריקה", אבל גם בסרטי מארוול נוספים.

"מי זה?", נשמעת פאלטרו אומרת במהלך סרטון לייב שצולם בבכורת "הנוקמים: מלחמת האינסוף" והועלה לרשתות החברתיות על ידי מעריץ. פראט נשמע עונה לה: "סבסטיאן סטאן משחק את באקי. באקי הוא חייל החורף". "אה, אוקיי", משיבה לו השחקנית באדישות יחסית, כאילו היא לא, נאמר, שחקנית שלוקחת בעצמה חלק באותה סדרת סרטים.

תגידו שזה בסדר, שיש המון דמויות ביקום מארוול וקשה לעקוב אחרי כל השחקנים הלבנים והשריריים האלה, ונגיד לכן שזה עדיין לא סוף הפאדיחות של פאלטרו. גווינת' התארחה לאחרונה בתוכנית הבישול החדשה של השחקן ג׳ון פאברו, שמוכר כיום בעיקר כבמאי שוברי קופות (למשל, "מלך האריות" החדש), ועבד עם פאלטרו על סרטי "איירון מן". פאברו ביים את שני הסרטים הראשונים בסדרה וגילם בהם את האפי, עוזרו האישי של טוני סטארק. בקטע המדובר מהתוכנית, פאלטרו ממש מופתעת לגלות מפאברו שהיא הופיעה ב"ספיידרמן: השיבה הביתה" בשנת 2017, ואפילו מנסה להתווכח ולתקן אותו שהיא הופיעה רק ב"הנוקמים", עד שהוא מזכיר לה את הסצנה הספציפית בהשתתפותה. "זה היה 'ספיידרמן'?", מזדעקת פאלטרו, "אומייגאד".