האם יום ההולדת שלנו כבר הגיע? אנחנו פשוט לא מצליחים להבין למה מגיע לנו כל הטוב הזה, עם כל כך הרבה ניוזים שקשורים לגל גדות. קודם זה היה הטריילר של "ליגת הצדק" שנחשף, ואז הפיכתו של "וונדר וומן" לסרט המצליח של הקיץ בארה"ב - אחרי שעקף בהכנסות את "שומרי הגלקסיה 2". כעת אנחנו מקבלים סוף סוף תאריך ליציאת סרט ההמשך של גדות והאמזונה, "וונדר וומן 2": 13 בדצמבר 2019.

נכון, זה עוד המון (המון) זמן - 869 יום ליתר דיוק, אבל מי סופר - אבל אנחנו לא באים בטענות, ונראה שאולפני האחים וורנר ו-DC כבר נלהבים במיוחד להתחיל בעבודה עליו. ואפשר להבין, אחרי 53 ימים בלבד באקרנים, הסרט הכניס יותר מ-389 מילין דולר רק בקופות ארה"ב, ו-390 מיליון דולר נוספים בקופות הבינלאומיות.

לדברי אתר "וראייטי", פאטי ג'נקינס (במאית הסרט הקודם) כבר עובדת על התסריט להמשכון לצד ג'וף ג'ונס, נשיא DC קומיקס שמפקח על כל היקום הקולנועי של DC יחד עם ג'ון ברג עבור האחים וורנר. "פאטי ואני כותבים את זה ברגעים אלה", אמר ג'ונס בראיון בעבר. "המטרה היא ליצור עוד סרט 'וונדר וומן' מצוין". עוד הוא כבר אמר בעבר שהוא "נהנה בטירוף" לעבוד לצד הבמאית על הסרט הראשון בסדרה, ושיש להם כבר "רעיון מגניב" בשביל הסרט השני. ועם זאת, האולפנים טרם הודיעו אם ג'נקינס גם תביים את הסרט המדובר, או רק תכתוב אותו (למרות שעל פי אתר "IMDB" היא כבר מבצעת אותו).

בעבר כבר סיפרנו שהסרט יתרחש בשנות השמונים, שם דיאנה פרינס תצטרף למלחמה הקרה במטרה להילחם בסובייטים. אך ג'נקינס סיפרה בראיון שלדעתה ההמשכון ימוקם בארצות הברית ולא באירופה, בניגוד לסרט הנוכחי. 

mako תרבות בפייסבוק