"חיים שלי", עלה לאקרנים כבר בסוף השבוע האחרון, אבל זה לא מנע מגולשים חדי עין (ועם הרבה זמן פנוי) לנסות לגלות את עלילת הסרט עוד הרבה לפני כן. עוד כשהטריילר הראשון התפרסם, באמצע אוגוסט, הגולשים אספו רמזים ופיתחו תאוריות מעריצים לגבי תפנית מרכזית בעלילה.

מדובר בסרט קלאסי של חג המולד, שמבוסס על הלהיט "Last Christmas" של להקת Wham!‎. קלארק משחקת את קייט, שחקנית וזמרת צעירה, שעוברת בתור מוכרת בחנות מזכרות לחג המולד. היא בחורה מבולבלת ומגושמת, ואנחנו מבינים שזה קשור לעבודה שעברה השתלת לב. את תפקיד גבר החלומות - טום - מגלם הנרי גולדינג ומשנה את חייה של קייט מהקצה אל הקצה. אבל הוא לא ממהר להיכנס למיטה או אפילו לנשק את קייט, ויש לזה סיבה. 

 

אמיליה קלארק, שמככבת בסרט, ממש לא שמחה לראות את התאוריות והספוילרים באינטרנט. בראיון ל-IndieWire היא שיתפה בתחושות שלה: "זה מעצבן ומתסכל, זה יותר מורכב ממה שאנשים חושבים". את הרעיון לסרט פיתחו תומפסון ובן הזוג שלה, גרג וייז. "אמה וגרג כתבו את התסריט יחד, הם שלחו אותו לחברים שלהם וקבעו שהתסריט מוכן רק אחרי שאף אחד מחבריהם לא ציפה לטוויסט בעלילה. זה מעצבן".

אז אמיליה, אנחנו מצטערים אבל אנחנו חייבים לספר לקוראים (אם הם רוצים) מה התאוריות שהגולשים המציאו, כמובן שלא נגלה מה נכון ומה לא.

1. טום הוא קרוב משפחה של מי שתרם לקייט את הלב - התאוריה הזו בנויה על העובדה שברגע אחד בטריילר קייט כמעט מתה ומיד לאחר מכן היא נראית במצב הרבה יותר טוב. אם לוקחים ברצינות את מילות השיר עליו מבוסס הסרט ("בחג המולד האחרון, נתתי לך את ליבי") אפשר לשער שבחג המולד האחרון מישהו באמת נתן לקייט את ליבו. אם זה המקרה, טום יכול להיות קרוב משפחה של אותו התורם שבא לוודא שהיא לא מבזבזת את מתנת החיים. ואם רוצים להיות דרמטיים יותר, טום יכול להיות האלמן של האישה שתרמה את ליבה לקייט.

2. טום הוא רוח רפאים - מה אם טום הוא זה שהעניק לקייט את ליבו, ועכשיו הוא רוח רפאים שחוזרת לעולמנו בזמן חג המולד? בטריילר אף אחד מלבד קייט לא רואה את טום וחוץ ממנה לאף אחד אחר אין אינטרקציה איתו. לכן לא מופרך לחשוב שטום הוא יציר הדמיון שלה או רוח.

3. טום הוא בנה המנוח של הבוסית של קייט - קייט עובדת בחנות מזכרות לחג המולד אותה מנהלת מישל יו, טום מסתובב בחנות הזאת די הרבה. אם טום הוא באמת רוח, הוא יכול להיות הרוח של בנה של מישל.

תאוריה נוספת טוענת שטום הוא מלאך שנשלח לעזור לקייט להחזיר את חייה למסלול הנכון, ותאוריה אחרת משארת שכל הסרט קורה בזמן שקייט בקומה והוא חלום ארוך ומציאותי.