כל כך הרבה שמות נזרקו בהקשר של "באטמן נגד סופרמן" – סרט ההמשך ל"איש הפלדה" שהוא גם הפריקוול ל"ליגת הצדק" – עד שכמעט שכחנו שיש גם סרט מאחורי כל אלה. לפני כשנה סערו מעריצי הקומיקס וגם סתם חובבי באטמן ברחבי העולם, כשנודע שבן אפלק לוהק לתפקיד איש העטלף. אפלק הבטיח שיפתיע לטובה, זאק סניידר ואולפני וורנר הבטיחו באטמן כמו שלא ראינו בעבר, ואתמול (רביעי) גם אנחנו זכינו לראות אותו לראשונה.

בתמונה ששחרר סניידר בחשבון הטוויטר שלו, נראה אפלק עומד לצד הבאטמוביל החדשה. מסקנות ראשונות? החליפה של אפלק מרמזת במשהו על האופי השונה של הבאטמן שהוא עומד לגלם. בניגוד לגרסאות הנוצצות יותר שראינו בעבר (חלקן אפילו היו צבועות בכחול), החליפה של אפלק שחורה לחלוטין ומלאה בצלקות. כזכור, אפלק עומד לגלם את באטמן המבוגר ועמוס החרטות, שמסתגר מן העולם לאחר הזוועות שחווה.


לצד התגובות הנלהבות של חלק מהמעריצים, יש כבר מי שמצאו את הסיבה לשנוא את ה"באטפלק" מהרגע הראשון. הזווית שבה צולמה התמונה (מביטה על באטמן והבאטמוביל מגבוה) יצרה את הרושם שבאטמן הוא זאטוט שרירי ואומלל. כעבור זמן קצר נולד ההאשטאג SadBatman‎# (באטמן העצוב) והממים לא איחרו להגיע.

נשמות טובות אחרות העדיפו להיטפל לאוזניים הקטנות של באטמן החדש בהשוואה לגרסאות קודמות, ואפילו הלכו רחוק עד כדי המסקנה שבאטמן למעשה השאיל את החליפה של קאטוומן כי לא מייצרים חליפות במידה כה קטנה.


עד יציאת "באטמן נגד סופרמן" (שרק לצורך התזכורת הוא עדיין לא השם הרשמי של הסרט), יהיה כנראה עוד מספיק זמן לצחוק או להריע לבאטמן החדש. לצדו של באטמן עומדים לככב בסרט גם הנרי קאוויל כסופרמן, גל גדות כוונדר וומן, ריי פישר כסייבורג, ג'סי אייזנברג כלקס לות'ור, ג'רמי איירונס בתפקיד אלפרד ואיימי אדאמס כלויס ליין. הסרט יעלה לאקרנים ב-6 במאי, 2016.