היום (27.9) פורסם שהנער שנפצע אנושות בתאונת הפגע וברח בדרך רוקח בתחילת השבוע - מת מפצעיו אחרי אשפוז של מספר ימים. זהות הנער פורסמה גם היא: ארי נשר, בנו של הבמאי אבי נשר, שמוכר לקהל הישראלי כיוצר "הלהקה", "סוף העולם שמאלה" ו"הסודות". גם ארי, שחגג השבוע יום הולדת 17 כשהוא מורדם בבית החולים, זכה להתנסות בעשייה קולנועית, וב-2016 השתתף בסרט "ילד טוב ירושלים", שביים רועי פלורנטין.

בשיחה עם mako תרבות מסר פלורנטין את תגובתו למקרה. "זה קשה, זה נורא מוזר לדבר על מי ש... אתה יודע, גם הייתי פוגש אותו אחרי זה ברחוב, נשארנו ביחסים טובים. בעיניי, הוא היה מין הבטחה כזאת. לאו דווקא בתחום של המשחק, אבל בתחום של הקולנוע. כי באמת - הוא ידע הכל", אמר. "היית פוגש ילד בן 13 שמדבר איתך על 'תפוז מכאני' ועל סרטים שאני אפילו לא ראיתי, בתור קולנוען. וְיֵדע - הוא ידע כל כך הרבה דברים. היה בו משהו שאהב נורא את האמנות הזאת. בוודאי שזה בגלל אבי, אבל הילדים האישיים שלי, למשל, לא כל כך אוהבים את זה כמו שהוא אהב את זה. אני מצטער אם אני קצת עילג, קשה לי לדבר על זה".

"הוא היה הכי בגובה העיניים, והוא רצה מאוד לעשות את התפקיד", סיפר פלורנטין על העבודה עם נשר בסרט. "אמא שלו היתה מלווה אותו לסט - היה בהם משהו מאוד משפחתי. בסופו של דבר הוא גם ילד רגיל. זה ילד... בסרט הוא אמור לשחק ילד שרודה בהורים שלו, קצת מניאק כזה, ובהתחלה היה קצת קשה להבין את זה, אבל הוא היה כל כך אינטליגנטי שהוא הצליח להפנים את זה בשניה ולדעת מה לעשות, והיה לו חיבור טוב מאוד עם עמוס (השחקן עמוס תמם, שמגלם את התפקיד הראשי ב"ילד טוב ירושלים"  - ע.י). הוא היה ילד שהוא בעצם מבוגר, שיכול היה לדבר איתך בגובה העיניים... יכולת לדבר איתו בגובה העיניים. היתה לו אינטליגנציה גבוהה מאוד והבנה מאוד גדולה לגבי החיים".

אף ששמו של נשר פורסם ברבים רק היום, פלורנטין שהכיר את פרטי התאונה ואת דבר פציעתו של הנער כבר מספר ימים. "זו טרגדיה מאוד גדולה. זה משהו שהוא לא נתפס. אני יודע את זה כבר כמה ימים, ואני לא יודע את נפשי מרוב צער. זה מטורף. לא דיברתי עם אבי, עדיין לא. חיכיתי שתהיה בשורה טובה, אני לא יודע מה להגיד בדברים האלה, ברגעים האלה".

"אני חושב שהיה בו משהו מאוד מבטיח", סיכם פלורנטין, "אני הייתי בטוח שאראה אותו בעתיד בתור שחקן או בתור קולנוען. היתה את התחושה שעומד לקרות איתו משהו. וזה מאוד מצער ועצוב שזה לא יקרה. הפוטנציאל היה שם ממש. הוא לא ילד רגיל, הוא היה מאוד מיוחד".