טריילרים הם כבר מזמן הרבה יותר מסרטונים קצרים שנועדו למשוך אתכם להתעניין בסרט. כמות הכסף והיצירתיות שמושקעת בכל אחד מהם, עולה לפעמים על סרטים באורך מלא. הדבר הזה נכון עוד יותר לסרטי אנימציה, שקהל היעד הטבעי שלהם (ולא זה שמתעקש להתלוות אליו) הם ילדים צעירים שפורמט השוטים הקצרים, הטקסט המתפרץ והמוזיקה הדרמטית, לא באמת מדבר אליהם.

מה כן מדבר אליהם? סרטונים קצרים, פשוטים ומצחיקים, בדיוק מהסוג שפיקסאר מייצרת בכמויות בשנים האחרונות. כך נוצר הטריילר החדש ל"קפואה" (Frozen), הסרט החדש של דיסני, שצפוי לצאת לקולנוע במהלך נובמבר הקרוב. גיבורי הסרטון המקסים הזה הם איש השלג אולף והאיל, סוון, שתי דמויות משניות בעלילה המרכזית של הסרט (שמבוסס על הסיפור "מלכת השלג" של האנס כריסטיאן אנדרסן), שמנהלות ביניהן קרב על גזר.

אין כאן ולו רמז קטן לעלילת הסרט, לדמויות הראשיות או למה שאפשר יהיה לצפות לראות בו. מה שיעמוד באמת במרכזו הוא סיפורה של נסיכה בשם אנה (קריסטן בל), שיוצאת למסע תלאות בעולם קפוא, כדי להתעמת עם אחותה, אלסה, שכוחותיה גרמו ליצירתו של חורף נצחי. אפשר להבין למה דיסני העדיפה להשאיר בינתיים את הסיפור המרכזי בצד. מי צריך מלחמת אחיות כשאפשר להציב צמד חמוד הרבה יותר במרכז?

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו