אין תמונה

הוליווד ממשיכה בטרנד המיחזור, ומי מועמדת מתאימה יותר לרימייק מאשר "משמר המפרץ" הקאלטית משנות ה-90. אז שמועות על "סרט בייווץ'" מסתובבות כבר כמה שבועות ברשת, ועכשיו הגיע הרגע לו כולם חיכו: הליהוק. זאק אפרון, שהתחיל את דרכו בתור כוכב נוער ענק בלהיט של דיסני "היי סקול מיוזיקל" והצליח להמציא את עצמו מחדש עם תפקיד קומי לוהט ב"שכנים", נבחר לעלות על בגד ים (כתום) ולגלם את המציל הצעיר והפרוע שמגיע לחוף. 

מול אפרון יככב דוויין ג'ונסון ("דה רוק"), עוד כוכב ששריריו הולכים לפניו. ג'ונסון הפך בשנים האחרונות לכוכב מוכר בכל העולם עם סדרת סרטי "מהיר ועצבני" והופעות מוצלחות גם ב"רווח וכאב" של מייקל ביי, ומככב בימים אלה בסדרת הטלוויזיה "בולרז" של HBO. עדיין לא ברור מי תגלמנה את התפקידים הנשיים הראשיים, והאם כוכבי הסדרה המקורית יגיעו להופעות אורח כנהוג בז'אנר. 

על הבימוי של הסרט מופקד סת' גורדון שביים עד כה פרקים לקומדיות טלוויזיה ("המשרד", "מחלקת גנים ונוף", "משפחה מודרנית", "קומיוניטי" ועוד), ושתי קומדיות קולנועיות - "איך להיפטר מהבוס" ו"חשבון משותף". גורמים בהפקה אומרים שהסרט ינסה לחקות את הנוסחה שהצליחה לסדרת סרטי "ג'אמפ סטריט" של ג'ונה היל וצ'נינג טייטום, שזכתה להצלחה גדולה בקופות ועם המבקרים. דוויין ג'ונסון חיזק את התיאוריה הזו כשצייץ: "זה גדול. אני והחבר זאק אפרון מדברים על זה כבר הרבה זמן. שמישהו יביא לי שמן תינוקות. #מדורג R". 


אפרון ריטווט את הציוץ של ג'ונסון והוסיף: "כל כך מתרגש אחי - שמן תינוקות לשניים בבקשה".