אחרי הפסקה של שנים, רנה זלווגר חזרה לאחרונה אל חיינו בסדרה "השלכות" של נטפליקס. מעריצים רבים שאלו את עצמם למה נעלמה זלווגר מהמסכים שלנו במשך כל כך הרבה זמן, ועכשיו יש תשובה.

בראיון למגזין Red, סיפרה זלווגר שהיא בחרה לעזוב את הוליווד אחרי שהרגיש שהיא "צופה בעצמה ומגלגלת עיניים". "קיבלתי עצות גרועות, עשיתי בחירות רעות... זה היה די אפל, ועצוב", היא אמרה בראיון. "לא הייתי פה זמן מה, ובכנות, זה בגלל שלא טיפלתי בעצמי. נראיתי כאילו אני לא מטפלת בעצמי, הרגשתי שאני לא מטפלת בעצמי ושעממתי את עצמי. הגעתי לנקודה בה גילגלתי עיניים כשראיתי את עצמי משחקת. חשבתי 'אוי, תשתקי!' ו'הנה את עושה את זה שוב'. החלטתי לעזוב, להיות יותר מעניינת ולעשות משהו אחר".

"אבל אני לא מסתכלת על זה כעל זמן מבוזבז, כי למדתי הרבה", הדגישה זלווגר. "אני מניחה שזה מה שהייתי צריכה, ללמוד. למדתי לזהות דפוסים שונים בהתנהגות שלי, להבין את ההשלכות. אני אסירת תודה על זה שלמדתי איך לשנות את דרכי".

עכשיו, זלווגר חזרה לעבוד במלוא המרץ. בנוסף לסדרה "השלכות" היא מככבת בסרט ביוגרפי חדש בו היא מגלמת את דמותה של ג'ודי גארלנד ויצא לאקרנים ב-27 בספטמבר. זלווגר גם לא שוללת אפשרות לחזור לשחק את דמותה האייקונית של ברידג'יט ג'ונס. "אני יודעת שהלן כתבה את הספר, אז אני מניחה שזה אומר שישנה אפשרות כזאת, אם מישהו ירצה לעשות את זה", אמרה לאחרונה בתכנית אירוח.