כולנו אוהבים להצטלם. רובנו אוהבים להעלות את התמונות לפייסבוק ולאינסטגרם. אבל רק מעטים מאיתנו אוהבים למצוא את עצמנו מפורסמים בלי שרצינו בכך.

זוג מאוהיו הופתע לגלות תמונה מסשן צילומי האירוסין שלו על כריכת הספר הדיגיטלי "A Gronking To Remember" ("הצמדה בלתי נשכחת לקרקע", בתרגום חופשי). בתגובה הגיש הזוג תביעה בסך 25,000 דולרים נגד הסופרת (המופיעה תחת הפסבדונים "לייסי נונאן") ונגד מפיצי הספר: אפל, אמאזון ובארנס אנד נובל. סביר להניח שלא רק ההופעה הלא מתוכננת על הכריכה הרגיזה את בני הזוג. לא פחות מכך הרגיזה אותם העובדה שמדובר בספר פורנו רך.

הספר מספר על עקרת בית שמתאהבת בכוכב הפוטבול (האמיתי) רוב גרונקובסקי, ומרבה לאונן כשהיא צופה במשחקיו. הוא נהנה מהצלחה יחסית גם בזכות תזמון יציאתו – במקביל למשחק הסופרבול בשנה שעברה. גרונקובסקי עצמו הקריא חלק מהקטעים בספר במסגרת התכנית של ג'ימי קימל והציג את הכריכה בשידור חי. "לא אשכח את הפעם הראשונה שראיתי אותו משחק. הריקוד שביצע לאחר הטאצ'דאון גרם לרטט בכל גופי והמיס את ברכיי כמו שתי חתיכות של מרגרינה", נכתב באחד החלקים.

הזוג על הכריכה - שהעדיף להישאר אנונימי, ככל שאפשר להישאר אנונימי כשהתמונה שלך מרוחה בכל מקום - לא התרשם כל כך מהתכנים. "השימוש בתמונת התובעים הוא חסר טעם ופוגעני", סיפר מקור ל"הוליווד ריפורטר". "הקשר השערורייתי ביין תמונת התובעים לספר מחריף לאחר התהודה לה זכה הספר בתפוצה ארצית. ההומור הגס של הספר הוצג אצל ג'ימי קימל וגם זכה לפרסום במסיבת עיתונאים לפני הסופרבול".

מכיוון שהספר יצא בהוצאה עצמאית ייתכן כי הסופרת היא זו שבחרה את תמונת העטיפה, אך לא ברור איך הגיעה אליה. בינתיים כבר עלה הספר עם כריכה חדשה