בית הספר לטוב ורע
בית הספר לטוב ורע
בעשור האחרון הפך פלח ה-Young Adults (בני נוער בגילאי 12-18), לקהל היעד החשוב ביותר של הוצאות הספרים בעולם. אחרי ההיסטריה סביב "הארי פוטר", סדרת ספרי הקוסמים של ג'יי.קיי.רולינג, יצאו בזה אחר זה סדרות ספרים שרכבו על ההצלחה, ביניהן: "דמדומים", "משחקי הרעב" ו"מפוצלים". לפי יוצרי טרילוגיית פנטזיה חדשה, הדבר הגדול הבא עומד לנחות על מדפי הספרים כבר בחודשים הקרובים.

"בית הספר לטוב ורע" (The School for Good and Evil), של ענקית ההוצאה לאור HarperCollins, מצליח לייצר כל כך הרבה הייפ עד שטריילר מיוחד לספר שוחרר באופן בלעדי לאתר Entertainment Weekly. הפנטזיה מאת הסופר ההודי סומן צ'איינאני, נשלחה לקריאה מקדימה בקרב כמה מהכותבים הנחשבים ביותר בארה"ב, וזכתה לתגובות נלהבות.

הטרילוגיה מגוללת מציאות בה שני ילדים נחטפים מדי שנה, ומאומנים בבית ספר מיוחד כדי להפוך לגיבורים או לרשעים. שתי גיבורות הספר, סופי ואגתה, נראות כאילו הוחלפו בייעודן. בעוד סופי, טובת הלב, נשלחת ללמוד קללות מוות ושיעורי אופל, מצטרפת אגתה, שנוהגת להתעלל בחיות המחמד שלה, ללימודי אתיקה ותקשורת עם חיות.

קשה להתחמק מהתחושה שהעלילה הזאת שואבת לא מעט השראה מהעולם של "הארי פוטר", האם היא גם תזכה להצלחה כזו? בהוצאה כל כך בטוחים בכך עד שמכרו כבר את הזכויות לסרט קולנוע ראשון ב-2015. אוף, עד שהתרגלנו להוגוורטס, צריך לעבור שוב בית ספר?

"בית הספר לטוב ורע" ייצא לחנויות ברחבי העולם ב-14 למאי.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו