הסופר עמוס עוז - מאנשי הרוח המוכרים והמוערכים בישראל - הלך לעולמו הלילה בגיל 79. הידיעה הופיעה בחשבון הטוויטר של בתו, ההיסטוריונית פניה עוז-זלצברג, ואחריה הופצה בכל כלי התקשורת הגדולים בישראל. אולם מנויים על מערכת ההתראות בדחיפה (פושים) של "ישראל היום" קיבלו אחר הצהריים התראה בעלת כותרת לא שגרתית. מעל ההודעה על מותו של עוז, נכתב "כאן קבור בכיף":

צילומים של הכותרת הופצו ברשתות החברתיות ובוואטסאפ, חלקם בליווי בדיחות על כך שדעותיו הפוליטיות של עוז לא עלו בקנה אחד עם האג'נדה של "ישראל היום". אולם בעיתון ביקשו להבהיר שההתראה שוגרה בטעות, ופרסמו באתר האינטרנט שלהם ידיעה שכותרתה: "התנצלות: תקלה גרמה לשיבוש בהתראה על מותו של עמוס עוז". בגוף הכתבה הוסבר שמדובר בכותרת השייכת לידיעה אחרת, וששוייכה בטעות לידיעה על עוז. ההתראה נשלחה בצורה בה נשלחה, על פי "ישראל היום", "עקב תקלה טכנית בחלק ממכשירי הסלולר". "אנו מתנצלים מעומק הלב בפני המשפחה ובפני ציבור הקוראים", כתבו "ישראל היום", "ומבקשים להביע את השתתפותנו בצער העמוק של המשפחה על לכתו של עוז, מגדולי הסופרים בתולדות מדינת ישראל".

בפוסט שהעלה לטוויטר, בועז ביסמוט, העורך הראשי של "ישראל היום", התייחס לתקלה ויצא בהתנצלות: "עם היוודע דבר מותו של הסופר הדגול עמוס עוז ביקשתי מהמערכת להיערך בהתאם. עוז היה המרואיין הראשון במוסף הפוליטי הראשון בעידן שלי כעורך ראשי של ישראל היום. עקב תקלה יצא פוש מביך שחלקו מתייחס לטור ההומוריסטי של יאיר ניצני במוסף ״שישבת״. מתנצל בפני הקוראים ובפני המשפחה. יהי זכרו ברוך".

mako תרבות פנו לדובר "ישראל היום" בבקשה לתגובה, ונפרסמה כשזו תתקבל.