פסטיבל תל אביב לשירה נכנס גם הוא לשיח הגובר סביב הטרדות ותקיפות מיניות, כשאירוע שירה בהשתתפותו של המשורר יצחק לאור בוטל ברגע האחרון. בעיתון "ידיעות אחרונות" דווח הבוקר כי ערב המחווה למשוררת חדוה הרכבי גרר ביקורת ברשתות החברתיות ובקרב חלק מהמשתתפים האחרים, בהם המשוררת נועם פרתום שהודיעה על ביטול השתתפותה באירוע. נגד לאור נטען בעבר כי תקף מינית ואנס נשים, ולפני כשלוש שנים בוטלה הענקת פרס לנדאו בעקבות מחאה דומה.

מפיק הפסטיבל עודד כרמלי מסר בתגובה ל"ידיעות אחרונות" כי "הערב נדחה כי אנחנו בפסטיבל תל אביב לשירה מעדיפים להתעסק בשירה. ספרה של המשוררת חדוה הרכבי הנפלאה יוצא בקרוב, ובמועד זה נשיק אותו במופע גדול", ומעיריית תל אביב נמסר כי: "פסטיבל השירה מתקיים זו השנה השנייה בשיתוף פעולה ובתמיכה עירונית. עם זאת, העירייה לא מעורבת ולא מתערבת בבחירת תוכני הפסטיבל".

תגובתו של כרמלי גררה גם היא ביקורת ברשתות החברתיות, לאחר שאמר לעיתון כי מארגני הפסטיבל אינם "מתעסקים באד הומינם (טענה לגופו של אדם - א"ר)": "ברגע שעדר הזאבים המוסת, שאין לו כל עניין בספרות, ניסה להפוך את ערב המחווה להרכבי, את כל הפסטיבל למעשה, לעוד התנצחות אלימה בפייסבוק, אנחנו צפצפנו על גורפי ההון הסימבולי. שיחפשו אותו במקום אחר".

רעות בן יעקב ועו"ד קרן גרינבלט, שניים מהקולות המובילים במחאה, הביעו התנגדות לכינוי "עדר זאבים מוסת", ובן יעקב כתבה בתגובה לביטול האירוע: "שמחה לראות שהשולחנות מתחילים להסתובב, שלא לומר להתהפך. כל הכבוד לעמלות - הזאבות, כן, כולנו נהיה זאבות, כן אנחנו הולכות להקים רומא אחרת!". קרן גרינבלט הגיבה גם היא לאותו כינוי ואמרה: "אני גאה להיות זאבה, למרות שמי שהפכו אותי לכזאת הם אלה שאנסו והטרידו והקטינו וזלזלו באחיות שלי ובי".

עודד כרמלי מסר ל-mako תרבות בתגובה: "יצחק לאור הוזמן להשתתף במופע המחווה למשוררת הנפלאה חדוה הרכבי מפני שאין מתאים ממנו להשתתף במופע כזה. לאור כתב על שירתה של הרכבי ופרסם את שירתה של הרכבי. אחרים לא. לכן לאור הוזמן למופע המחווה להרכבי - ואחרים לא. אחרים רק רוצים לגרוף לייקים בפייסבוק ולהרגיש נורא צודקים עם עצמם. אכפת להם משירתה של הרכבי בערך כמו של-mako אכפת משירתה של הרכבי. לבטל מופע מחווה למשוררת זו לא 'העצמה נשית' - זו העצמה עצמית, צביעות, טמטום ונובורישיות של הון סימבולי".

mako תרבות בפייסבוק