אין תמונה
הו אני כה שמנמנה ומגניבה

בשורה טובה לחובבי הרווקות השמנמנות – ברידג'ט ג'ונס חוזרת! בשנה הבאה יצא הספר השלישי בסדרת "יומנה של ברידג'ט ג'ונס", גם הוא ייכתב על ידי הלן פילדינג, שכתבה את שני הספרים הראשונים.

הספרים הקודמים, שנכתבו בצורת יומן המתאר את מאבקיה של הרווקה הלונדונית ברידג'יט ג'ונס למצוא אהבה, לרדת במשקל ולהפסיק לעשן, מכרו מעל 15 מיליון עותקים. הספר הראשון עובד לקולנוע בשנת 2001, והשני בשנת 2004. שניהם הפכו ללהיטים בכיכובם של רנה זלווגר, יו גרנט (בתפקיד דניאל קלוור המניאק) וקולין פירת' (בתפקיד מארק דארסי).

"הספר החדש מתרחש בלונדון בימינו, ומצפה בו עלילה חדשה לגמרי לברידג'ט", מספרת פילדינג. "אני מקווה שאנשים יצחקו כשהם יקראו אותו כמו שאני צחקתי כשכתבתי אותו". פילדינג, כיום בת -54, מספרת כי בספר השלישי ג'ונס תתנסה בדייטינג באינטרנט, אבל לא מספרת אם דמויותיהם של מארק דארסי ודניאל קלוור ישובו גם הן. מה שאומר שבניגוד לסוף הסרט השני – ג'ונס ודארסי לא נשארים ביחד, למרות הצעת הנישואין המרגשת בסופו.

האם זה אומר שיהיה גם סרט שלישי? סביר להניח שכן, ונזכה לראות את גופתה המתפוררת של רנה זלווגר חוזרת לעוד סיבוב על מארק דארסי, וגם על הימים ההם שבם רווקה בת 30 פלוס הייתה דבר שנון וחינני, ולא משהו שמצריך טיפולים בהלם ב"דייט בחשיכה".

אין תמונה
האמת? התגעגענו