ואלרי הרפר, כוכבת ברודווי, נתבעת בימים אלה על ידי המפיק שלה לשעבר, מת'יו לומבארדו, משום שלא יידעה אותו במעמד חתימה החוזה על כך שחלתה בסרטן. על פי דיווח ב-TMZ לומבארדו הגיש תביעה בסך שני מיליון דולר, לאחר שנאלץ למצוא לשחקנית בת ה-74 מחליפה בהתרעה קצרה. בתגובה תבעה אותו הרפר בחזרה על כך ששכרה לא שולם לה במלואו.
 
השתלשלות האירועים החלה ב-2009, שנה לפני עליית המחזה "Looped", בו כיכבה הרפר ועליו זכתה גם במועמדות לפרס הטוני. אז גילתה השחקנית שהיא חולה בסרטן הריאות, אולם הצליחה להתגבר על המחלה. הרופאים קבעו שעליה להיבדק מדי שנה מחשש להתפשטות המחלה לחלקים נוספים בגופה. ב-2012 החלה הרפר לסבול מבעיות זיכרון ומדיבור לא קוהרנטי. כשנשלחה להיבדק אצל רופא, נתגלה כי הסרטן התפשט למוחה ונותרו לה רק חודשים ספורים לחיות. בעקבות הממצאים, התפטרה מהמחזה.
 
בהפקת "Looped" טוענים שהרפר מעולם לא סיפרה שהיא סובלת מסרטן ריאות, או נמצאת בקבוצת סיכון. לומבארדו התלונן על כך שהוא גילה זאת רק בדיעבד לאחר עזיבתה, דרך אוטוביוגרפיה שכתבה. המפיק תובע ממנה חצי מיליון דולר - עלות החלפת השחקנית בהתרעה כל כך קצרה ועוד מיליון וחצי על הטעייה. למרות התחזיות הפסימיות, הצליחה הרפר לשרוד עד כה וכרגע נראה שהסרטן שלה בנסיגה יחסית. השחקנית סירבה להגיב לכתב התביעה.