אמנית המיצג מרינה אברמוביץ' ממשיכה את הפרויקט האמנותי הגדול של חייה – למשוך כמה שיותר תשומת לב עם עבודות פרובוקטיביות ודי מחרידות. אולי חשבתם שהיא עשתה כבר הכל ועברה כל גבול אפשרי אחרי שהרעילה את עצמה עם כדורים פסיכיאטריים מסוכנים, כמעט ונחנקה למוות מלהבות בוערות, חתכה את עצמה והזמינה את הקהל לפצוע אותה ולפגוע בה עם חפצים שונים (אחד המבקרים כיוון לראשה אקדח טעון). אז חשבתם. מרינה ממשיכה לא להפתיע עם רצונה הבלתי נשלט לזעזע אותנו, והמיצג הנוכחי: האמנית הפרועה עומדת לחשמל את עצמה עם זרם חשמלי בעוצמה של מיליון וולט.

בהכרזה על עבודת האמנות הבאה שלה, היא סיפרה כי היא מתכוונת להעביר בגופה זרם חשמלי בעוצמה של מיליון וולט, ובעזרתו לכבות נר על ידי הצבעה עם אצבעה בלבד. המיצג ייערך באקדמיה המלכותית לאמנויות בלונדון בשנת 2020, וזאת תהיה הפעם הראשונה בה אמנית אשה תציג תערוכת יחיד מרכזית בחלל הגלריות של המוסד. לפי הדיווח בעיתון "TheTimes", האמנית עובדת על הפרויקט עם חברת הייטק המתמחה בשירותים ליצירות אמנות, שתבנה את המכונה שתחשמל אותה.

מייסד החברה שתבנה את המכונה סיפר לעיתון על האפקט המתוכנן: "אם את נטענת בצורה מספקת, זרם החשמל שיוצא מאצבעותייך יכבה נר שבוער במרחק מטר ממך. אנחנו לא חסרי אחריות או שאננים בקשר לטכנולוגיה. ההופעות שלה מאוד קיצוניות, הרבה מהדברים שהיא עשתה בעבר היו הרבה יותר מסוכנים". למרות שעברה כל כך הרבה עד שהיא נראית כמעט בלתי פגיעה, האמנית האגדית היא כבר בת 71, והתעלול הנוכחי עלול (טפו טפו טפו), להיות כבר צעד אחד רחוק מדי.