ילדת הפלא לשעבר ונערת המסיבות, לינדזי לוהן, החליטה להשיק מחדש את הקריירה שלה, לעבור ללונדון ולהצטרף לתאטרון. את הופעת הבכורה שלה עושה לוהן ב"Speed-the-Plow", שם היא תגלם מזכירה סקסית ואבודה בשם קארן, תפקיד אותו גילמה מדונה במקור. לצידה של לוהן משחק זוכה פרס האמי, ריצ'ארד שיף, שגילם את טובי זילגר ב"בית הלבן".

המחזה הסאטירי, שעלה לראשונה בשנת 1988 ועוסק בתעשיית הסרטים האמריקאית, נכתב על ידי התסריטאי, הבמאי והסופר - דיוויד מאמט ("הדוור מצלצל פעמיים", "לכשכש בכלב").

"התפיסה היא שאני פסיכית שרק יוצאת לבלות. אני יודעת שההשתפות שלי בהצגה מוכיחה שאני יכולה להיות אחראית", סיפרה לוהן למגזין "טיים אאוט". "עשיתי כל מיני דברים אבל אנשים גדלים ומתבגרים. אני מוכנה לעבוד קשה כדי לקבל בחזרה את הכבוד שאיבדתי".

הביקורות בטוויטר ובעיתונות, לעומת זאת, היו חצויות ובעיקר נסובו סביב חוסר היכולת של לוהן לזכור את השורות שלה. ב"ניו יורק טיימס" יצאו להגנתה של לוהן וסיפרו שההופעה הבינונית שלה היא בעצם אשמת ההצגה עצמה וב"גארדיאן" טענו שהשחקנית בעלת העבר המפוקפק דווקא הביאה תמימות יוצאת דופן ו"משכנעת בכנותה", למרות כל הפאשלות. באופן מפתיע, דווקא שיף מקבל מאת רוב הביקורות השליליות. כנראה שלהיות זוכה אמי לא מבטיח יכולות משחק טובות יותר מאשר אלו של מכורה לקוקאין.